Hotel AKZENT Hotel Acamed Resort

Wellness hotel, Kinderhotel
Hotel AKZENT Hotel Acamed Resort

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Acamed Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Acamed Resort in het Nederlands

vriendelijk personeel, goede verzorging, schone en nette kamers.

je kon er terecht met je vragen.

Jammer dat je er niet kon pinnen met bankpassen van Nederlandse banken.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ontzettend genoten van een week zomervakantie!

Ellen Kohrman
1-3-2016

Dit hotel kan ik van harte aanbevelen aan het Nederlandse publiek. De familiekamer is prima bevallen, lekker ruim en netjes. Het team van Acamed Resort is erg aardig en doet enorm zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Het eten was verrukkelijk en ook de faciliteiten waren goed, zoals fitness & minigolf. Men kan zo naar de golfbaan wandelen en heerlijk golfen. Het hotel ligt aan de meer waarin je een frisse duik kunt nemen en er is een fijn terras waar je nadien kunt relaxen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Acamed Resort in Neugattersleben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Acamed Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.