Reviews over Neudorf

Heerlijk genieten, een aanrader voor kampeerders!

Anoniem,
    11-8-2015

Heerlijke tijd gehad op deze camping midden in de bossen en met een supermooi meertje, waar kinderen en wij heerlijk konden zwemmen, bootje varen, met zand konden spelen. Rustig, we hadden sommige dagen het meertje bijna voor onszelf. We verbleven op veld F 'familiezeltwiese', met aangrenzend de speeltuin. Geen plaatsnummers, je mocht gewoon een plekje uitzoeken. We hadden een plekje gereserveerd, maar hoefden niet vooruit te betalen en konden zonder problemen een dag eerder komen. Het was niet druk op het veldje eind juli, veel mensen die maar een paar dagen bleven, dus keus genoeg. Ook staan er op het veldje houten 'hutjes' met tafel/banken en heb je 3 kampvuurplaatsen. Nadeel is dat je voor douchen apart moet betalen (via kaart). De vakantiehuizen leken ons minder aantrekkelijk. Caravans/campers staan apart. Veld D is aan te raden. In omgeving is veel te doen, hexenthanzplatz, rodelbaan en klimpark wippra, stoomtreintje, kasteel falkenstein, oude stad Quedlinburg en wandelroutes.

Fijne kleine rustige camping met meertje

Erwin VB,
    13-7-2014

Camping in zeer rustig gedeelte van de Harz. In de zomer erg gezellig en niet overvol. Camping is wel aan prijzige kant. Meer waarin gezwommen kan worden is zeer schoon. Klein zandstrandje bij het meer. Personeel camping zeer vriendelijk. Sanitair niet superdeluxe maar gewoon schoon en netjes. Veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

Neudorf scoort een 4 uit 10, op basis van 2 reviews