Hotel Zum Schwan

1 review over Hotel Zum Schwan in het Nederlands

Om weer trug te kome

Chris van Grol
25-5-2014

Klein dorpje met 1 hotel. nu voor de tweede keer geweest. Je kunt vanuit hier de hele Harz bereiken maar toch betaalbaar slapen en lekker eten. Aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Schwan in Nachterstedt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Schwan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.