Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

5.4Matig

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Meisdorf

5.4Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

• 8G.H. de Boer08-01-2015

Goede plek om te relaxen.

Het cijfer 4 voor de kamer is gebaseerd op het missen van een comfortabel zitje en koelkastje i.v.m. bewaren van medicijnen e.d. In de badkamer mist een mogelijkheid om spullen zoals toilettas(sen) neer te zetten. De kamer in zijn geheel is zeer "spartaans" ingericht.

Gereisd met partner in januari 2015

• 5e van bekkum11-09-2012

geen vd valk hotel

personeel vriendelijk kamer donker en te kleine douche kraaken vloer elke stap die je zet ook naar de kamer de trap kraak elke tree die je op liep omgeving niet veel te doen kindvriendhotel laat dat maar weg veel oudere mensen dit ben ik niet gewend van vd valk hotels

Gereisd met partner in september 2012

• 6PeterB28-06-2012

Mooi gelegen, mooi verbouwd, mooi ingericht. MAAR!

Prachtig gelegen in parkachtige omgeving. Wij zaten in de dependance "Forsthaus", 300 m verder heuvelop, maar ook mooi in het bos gelegen.

Kamer wat ouderwets ingericht met een goede badkamer. De zeperd was echter het TV (tje); net iets meer dan een zwart-wit TV, maar geen zender ARD. En dat tijdens het EK voetbal. Nee, de receptie kon niets voor ons doen. Slecht slecht!!! Dus ga maar kijken in de billiardkamer in het hoofdgebouw. Wij lusten dan wel wat te drinken. Nee, dat kan niet want de kelderbar gaat pas om 20.00 uur open. Is dat nu 4 sterren hotel service?

Eten was wel eens goed, maar ook te vaak niet. Buffetten (ook het ontbijt buffet) onvoldoende aangevuld. Het 3 gangen diner (om de dag afgewisseld met een buffet) bestond altijd uit een soepje (mooi makkelijk), een redelijk hoofdgerecht en als nagerecht eem mousse of bakje Pana Cotta. Dit mag van mij kwalitatief wel wat beter.

Bediening goed zolang er niet te veel gasten zijn en er niets biezonders gebeurd.

Gereisd met partner in juni 2012

• 5Ron Booij29-05-2012

Balans in de beoordeling

Wij zijn daar geweest in augustus 2011 en werden weggestopt op de bovenverdieping van een voormalige paardenstal. Een deprimerende donkere kamer met een raampje van 40 x 50 cm. Het betreof hier een bijgebouw van het kasteel. Eten was primka en personeel ook. Maar tot op heden voel ik me verkeerd voorgelicht over de plek waar we terecht zouden komen. Ik raad iedereen aan dit van ntevoren goed kort te sluiten. Ik schrijf dit om U een ervaring als de mijne te besparen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Esther&Timo18-11-2011

heerlijke plek om tot rust te komen

Prachtige ligging in bosrijk gebied.Het hotelbiedt voortreffelijke maaltijden en goed ontbijt. Voor mensen die slecht ter been zijn,misschien minder geschikt in het jachthuis waar wij zaten, aan de overkant.Daar is geen lift. In het hotel zelf is alles oke. Enige minpunt vind ik dat er geen wifi internet was in ons gedeelte (jachthuis) In de omgeving is niet direct iets te beleven,daarvoor moet je de auto nemen. Vooral voor rustzoekers erg geschikt.

Gereisd met partner in november 2011

• 9Marion Wolkorte15-09-2011

Geweldig personeel

Wij vinden het personeel (service) geweldig. Zijn op onze wenken bediend. Enige wat minder is zijn de matrassen en hoofdkussens, die zijn echt aan vervanging toe.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Familie Booij07-08-2011

Mooie plek, uitkijken waar je komt te slapen!

Dit is een goed overwogen beoordeling na een goede nacht slaap! Mijn bevindingen zijn hier kort weergegeven: Uitstekend, hardwerkend en zeer vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt en warme maaltijden. Wij troffen het echter niet met onze zolderkamer in gebouw "Ludwig". Na twee steile trappen kom je in een te donkere zolderkamer die lang warm bleef. (geen airco) Een gedateerde te kleine douche met weinig bewegingssvrijheid. Weinig ventilatiemogelijkheid vanwege een klein raam. Bij boekingen opletten waar je terecht komt. Voor de rest een zeer prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10suusvansolingen-Posthoorn10-07-2011

fantastisch verzorgd, heerlijk genoten

hotel meisdorf is op alle fronten goed bevallen, we zullen zeker reclame maken. mede door het arrangement van Marrea wat wij als een groot voordeel hebben ervaren ( prijstechnisch gezien) Hopelijk tot ziens. Mede dank voor de goede begeleiding van de receptionisten

Gereisd met partner in juli 2011

• 6F.B.W.Herfkens.30-06-2011

mooie plek.

goed. Personeel kan vriendelijker ,en de omgeving op het park kan veel netter. Ook het terras kan veel schoner.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Bernadette16-05-2011

Verblijf in het groen

Het hotelgedeelte in het Neues Sloss had een groot charme gevoel. prachtig houtwerk. Restaurant: eten goed niveau. jammer dat er maar in 1 gebouw een lift aanwezig is (voor ouderen minder toegankelijk met allerlei trappen naar bijv. het restaurant). Ligt schitterend in een een groot park. Zwembad niet nieuw maar saunadeel wel. Ligt aan de rand van de Harz maar met de auto is alles goed bereikbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf info