Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag1°-3°
Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in het Nederlands

Het was in een woord fantastisch.

Fam. Boere.
10-2-2016

Wij vonden alles goed, op een dien na de omkleed ruimte bij het zwembad wat aan de krappe kant en oud.

Top!

S. Grippeling
6-10-2015

Prima verblijf gehad in Chalet Ludwig op de bovenste verdieping! 2- pers kamer was voldoende ruim en licht, badkamer met douche, wastafel en wc prima, wel hoge opstap naar douche. Bedmatras was helaas geen boxspring. Ontbijt en dinner (a la carte) waren goed verzorgd, ruime keuze. In omgeving veel te doen: stoomtrein over smalspoor, stadjes met vakwerkhuisjes en kastelen kijken. Jammer was dat de bar zondag- én maandagavond gesloten was!

Geen aanrader

Leidelmeijer
19-7-2015

Kleine donkere kamer met een veel te kleine douche, bij het aanzetten van de kraan brak de douchekop van de slang. Dus bleef de wastafel over.

Diner uitermate slecht. Hertenrollade was droog en gesmoord in een overduidelijke, te dikke, kant en klaar saus, de daarbij geserveerde rode kool leek op een meelbal waar de kaneelbus in was uitgestort plus 3 fantasieloze gekookte aardappel.

Neckermann Reizen

Prachtig hotel, neue Schloz gedeelte. Mooie kamer met modern sanitair en wifi. De in het kasteel gelegen kamer zijn natuurlijk anders dan in een modern hotel maar wel heel apart. Het gehucht Meisdorf is niet veel. Voor eten moet men toch wel rond de 20 km rijden.

Nooit meer

Klaas
13-6-2015

bij elkaar trekken wij nu zo'n 8 weken door Duitsland. Veel verschillende accommodaties gehad. Het vd Valkhotel in Meisdorf scoort voor ons een dikke onvoldoende. Wij betaalden evenals de meeste andere gasten uiteraard een budgetprijs, dus dat het een klein en benauwd hok was waar we in sliepen konden we mischien verwachten. Maar je wilt wel een fatsoenlijk matras en een kussen wat je niet met een vergrootglas hoeft te zoeken, zo klein. Verder is het in combinatie hiermee dan ook wel zo prettig als er tenminste een fatsoenlijke lounge of andere dagruimte is, waar je kunt lezen, spelletje doen of iets dergelijks. Al met al een matige ervaring op een verder zeker prachtig gelegen landgoed. Jammer, dat kan met een aantal relatief kleine ingrepen veel beter. Tenslotte nog vonden wij het merkwaardig dat er geen overdekte stalling was voor onze fietsen, terwijl die er wel was voor hun eigen huurfietsen.

Goede plek om te relaxen.

G.H. de Boer
8-1-2015

Het cijfer 4 voor de kamer is gebaseerd op het missen van een comfortabel zitje en koelkastje i.v.m. bewaren van medicijnen e.d. In de badkamer mist een mogelijkheid om spullen zoals toilettas(sen) neer te zetten.

De kamer in zijn geheel is zeer "spartaans" ingericht.

geen vd valk hotel

e van bekkum
11-9-2012

personeel vriendelijk kamer donker en te kleine douche kraaken vloer elke stap die je zet ook naar de kamer de trap kraak elke tree die je op liep omgeving niet veel te doen kindvriendhotel laat dat maar weg veel oudere mensen dit ben ik niet gewend van vd valk hotels

Prachtig gelegen in parkachtige omgeving. Wij zaten in de dependance "Forsthaus", 300 m verder heuvelop, maar ook mooi in het bos gelegen.

Kamer wat ouderwets ingericht met een goede badkamer. De zeperd was echter het TV (tje); net iets meer dan een zwart-wit TV, maar geen zender ARD. En dat tijdens het EK voetbal. Nee, de receptie kon niets voor ons doen. Slecht slecht!!!

Dus ga maar kijken in de billiardkamer in het hoofdgebouw. Wij lusten dan wel wat te drinken. Nee, dat kan niet want de kelderbar gaat pas om 20.00 uur open. Is dat nu 4 sterren hotel service?

Eten was wel eens goed, maar ook te vaak niet. Buffetten (ook het ontbijt buffet) onvoldoende aangevuld. Het 3 gangen diner (om de dag afgewisseld met een buffet) bestond altijd uit een soepje (mooi makkelijk), een redelijk hoofdgerecht en als nagerecht eem mousse of bakje Pana Cotta. Dit mag van mij kwalitatief wel wat beter.

Bediening goed zolang er niet te veel gasten zijn en er niets biezonders gebeurd.

Balans in de beoordeling

Ron Booij
29-5-2012

Wij zijn daar geweest in augustus 2011 en werden weggestopt op de bovenverdieping van een voormalige paardenstal. Een deprimerende donkere kamer met een raampje van 40 x 50 cm. Het betreof hier een bijgebouw van het kasteel. Eten was primka en personeel ook. Maar tot op heden voel ik me verkeerd voorgelicht over de plek waar we terecht zouden komen. Ik raad iedereen aan dit van ntevoren goed kort te sluiten.

Ik schrijf dit om U een ervaring als de mijne te besparen.

heerlijke plek om tot rust te komen

Esther&Timo
18-11-2011

Prachtige ligging in bosrijk gebied.Het hotelbiedt voortreffelijke maaltijden en goed ontbijt. Voor mensen die slecht ter been zijn,misschien minder geschikt in het jachthuis waar wij zaten, aan de overkant.Daar is geen lift. In het hotel zelf is alles oke. Enige minpunt vind ik dat er geen wifi internet was in ons gedeelte (jachthuis)

In de omgeving is niet direct iets te beleven,daarvoor moet je de auto nemen. Vooral voor rustzoekers erg geschikt.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in Meisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.