Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

5.4Matig

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Meisdorf

5.4Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

• 6Wim10-08-2016

bloedheet en donker

Het chalet Ludwig heeft geen lift. Zonder blikken of blozen zette de receptie deze 70'ers op de zolderkamer onder een pannendak. Zoek het maar uit. Touroperator had de prijs kennelijk zo uitgemolken dat we voor straf in Ludwig moesten en op zolder op de koop toe.Om het nog enigszins dragelijk te houden hebben we een fan gekocht bij een super in Ballenstedt. Het enige daglicht kwam door een klein dakraampje. Alles ziet er nogal oudbakken uit, er hing nog een DDR deken over, het zwembad was van postzegel-grootte, de sauna was de naam niet waard, de NL TV zenders waren aangekondigd maar kwamen nooit.
    Positief, het hotel ligt in een prachtig park met oude grote bomen, bij veel staan soort-bordjes. De rust is er overweldigend, je hoort niets, er is ook niets te doen. Op korte afstand liggen prachtige stadjes : Quedlinburg, Wernigerode, Magdeburg. Meisdorf ligt erg afgelegen, hadden nog de pech van Umleitungen in Ballenstedt. Liever gelijk naar Wernigerode, daar is savonds wat te doen

Gereisd met partner in juli 2016

• 1Brigit08-08-2016

Wat een oubollige zooi, nooit meer!!!

We kregen eerst een kamer in het gebouw achter op het terrein, wat een verschrikkelijke kamer, oud meubilair, beschadigd en krakemikkerig. De badkamer was klein, oud, de gordijnen hingen los, de vloerbedekking met vlekken enz. We zijn naar de receptie gegaan en kregen een kamer in een gebouw aan de overzijde van de weg, deze was moderner, wel klein maar beter. We moesten wel €20,00 per nacht bijbetalen. Weinig te doen in de omgeving. Wij komen hier nooit meer terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5h.van de grift28-07-2016

geen aanrader!!!!

ligt in een mooie bosrijke omgeving, maar er is geen vertier bij het hotel en in de omgeving.na het eten kun je geen kant op .de kamer was een troosteloos warm hok .het ontbijt was goed, maar het diner ,buffet was slecht ,a la carte iets beter maar goedkoop en zuinig ,kortom geen van de valk

Gereisd met partner in juli 2016

• 2Jan28-05-2016

Om nooit meer naar toe te gaan

Bar en bar slecht.. oud en versleten. Slecht eten. En van schoonmaken hebben ze nooit gehoord. Dus geen aanrader. En hoe ze aan de 4 sterren zijn gekomen is voor ons een raadsel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Lucy28-03-2016

Uitstekend,prima prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn met Pasen geweest, Mooie kamer in het neue schloss. Eten was goed, voldoende keus, vriendelijk personeel. Keurig schoon, veel tv zenders, ook NL. Goede WiFi, minibar op de kamer, keurige badkamer. M.a.w. Wij begrijpen niets van alle klachten die we hiervoor op Zoover gelezen hebben. Het complex is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Fam. Boere.10-02-2016

Het was in een woord fantastisch.

Wij vonden alles goed, op een dien na de omkleed ruimte bij het zwembad wat aan de krappe kant en oud.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8S. Grippeling06-10-2015

Top!

Prima verblijf gehad in Chalet Ludwig op de bovenste verdieping! 2- pers kamer was voldoende ruim en licht, badkamer met douche, wastafel en wc prima, wel hoge opstap naar douche. Bedmatras was helaas geen boxspring. Ontbijt en dinner (a la carte) waren goed verzorgd, ruime keuze. In omgeving veel te doen: stoomtrein over smalspoor, stadjes met vakwerkhuisjes en kastelen kijken. Jammer was dat de bar zondag- én maandagavond gesloten was!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 2Leidelmeijer19-07-2015

Geen aanrader

Kleine donkere kamer met een veel te kleine douche, bij het aanzetten van de kraan brak de douchekop van de slang. Dus bleef de wastafel over. Diner uitermate slecht. Hertenrollade was droog en gesmoord in een overduidelijke, te dikke, kant en klaar saus, de daarbij geserveerde rode kool leek op een meelbal waar de kaneelbus in was uitgestort plus 3 fantasieloze gekookte aardappel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Ron27-06-2015

Mooi (kasteel)hotel in mooie omgeving

Prachtig hotel, neue Schloz gedeelte. Mooie kamer met modern sanitair en wifi. De in het kasteel gelegen kamer zijn natuurlijk anders dan in een modern hotel maar wel heel apart. Het gehucht Meisdorf is niet veel. Voor eten moet men toch wel rond de 20 km rijden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 1Klaas 13-06-2015

Nooit meer

bij elkaar trekken wij nu zo'n 8 weken door Duitsland. Veel verschillende accommodaties gehad. Het vd Valkhotel in Meisdorf scoort voor ons een dikke onvoldoende. Wij betaalden evenals de meeste andere gasten uiteraard een budgetprijs, dus dat het een klein en benauwd hok was waar we in sliepen konden we mischien verwachten. Maar je wilt wel een fatsoenlijk matras en een kussen wat je niet met een vergrootglas hoeft te zoeken, zo klein. Verder is het in combinatie hiermee dan ook wel zo prettig als er tenminste een fatsoenlijke lounge of andere dagruimte is, waar je kunt lezen, spelletje doen of iets dergelijks. Al met al een matige ervaring op een verder zeker prachtig gelegen landgoed. Jammer, dat kan met een aantal relatief kleine ingrepen veel beter. Tenslotte nog vonden wij het merkwaardig dat er geen overdekte stalling was voor onze fietsen, terwijl die er wel was voor hun eigen huurfietsen.

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf info