Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in het Nederlands

Sfeervolle accommodatie, fantastisch gelegen

Ir.Tom Hiltrop, 30-12-2016

De beste chauffeur die we ooit gehad hebben, toegewijd en zorgzaam . De ontvangst was geweldig, de extra's zijnde muziek avonden en gidsen ook.

Kerstdiners waren meer dan uitstekend. Interessante excursies.

Wilma Swinkels, 1-10-2016

Ik kan geen negatieve dingen bedenken het was helemaal top

We hadden een zeer mooie grote kamer grote badkamer erg vriendelijk personeel het ontbijt was ook erg goed.

Het avondeten als lopend buffet was ook goed .

Historisch hotel, heel bijzonder.

Gré, 29-9-2016

Het bevindt zich in het Harzgebergte, prachtige natuur en mooie stadjes.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Jet, 28-8-2016

Gelet op eerdere beoordelingen gingen we toch wel wat sceptisch op pad en hadden we zoiets van "niet in chalet ludwig". Eenmaal aangekomen kregen we een kamer in .... jawel chalet ludwig....... toch eerst maar eens zelf kijken. Mooie ruime kamer, groot raam, nieuw sanitair en badkamer en goede bedden. En dat voor een aanbieding en een standaard kamer. 3 gangen menu was goed verzorgd en de ontbijten waren heel uitgebreid en heel lekker. Aandachtspunten: veel is alleen te bereiken via een trap dus niet voor iedereen toegankelijk en op de wel site worden alleen de luxe kamers weergegeven. Tot slot wij hebben een prima verblijf gehad in een mooie omgeving.

bloedheet en donker

Wim, 10-8-2016

Het chalet Ludwig heeft geen lift. Zonder blikken of blozen zette de receptie deze 70'ers op de zolderkamer onder een pannendak. Zoek het maar uit. Touroperator had de prijs kennelijk zo uitgemolken dat we voor straf in Ludwig moesten en op zolder op de koop toe.Om het nog enigszins dragelijk te houden hebben we een fan gekocht bij een super in Ballenstedt. Het enige daglicht kwam door een klein dakraampje. Alles ziet er nogal oudbakken uit, er hing nog een DDR deken over, het zwembad was van postzegel-grootte, de sauna was de naam niet waard, de NL TV zenders waren aangekondigd maar kwamen nooit.

Positief, het hotel ligt in een prachtig park met oude grote bomen, bij veel staan soort-bordjes.

De rust is er overweldigend, je hoort niets, er is ook niets te doen.

Op korte afstand liggen prachtige stadjes : Quedlinburg, Wernigerode, Magdeburg.

Meisdorf ligt erg afgelegen, hadden nog de pech van Umleitungen in Ballenstedt.

Liever gelijk naar Wernigerode, daar is savonds wat te doen

Wat een oubollige zooi, nooit meer!!!

Brigit, 8-8-2016

We kregen eerst een kamer in het gebouw achter op het terrein, wat een verschrikkelijke kamer, oud meubilair, beschadigd en krakemikkerig. De badkamer was klein, oud, de gordijnen hingen los, de vloerbedekking met vlekken enz. We zijn naar de receptie gegaan en kregen een kamer in een gebouw aan de overzijde van de weg, deze was moderner, wel klein maar beter. We moesten wel €20,00 per nacht bijbetalen. Weinig te doen in de omgeving. Wij komen hier nooit meer terug!

geen aanrader!!!!

h.van de grift, 28-7-2016

ligt in een mooie bosrijke omgeving, maar er is geen vertier bij het hotel en in de omgeving.na het eten kun je geen kant op .de kamer was een troosteloos warm hok .het ontbijt was goed, maar het diner ,buffet was slecht ,a la carte iets beter maar goedkoop en zuinig ,kortom geen van de valk

Om nooit meer naar toe te gaan

Jan, 28-5-2016

Bar en bar slecht.. oud en versleten. Slecht eten. En van schoonmaken hebben ze nooit gehoord. Dus geen aanrader. En hoe ze aan de 4 sterren zijn gekomen is voor ons een raadsel.

Uitstekend,prima prijs kwaliteit verhouding

Lucy, 28-3-2016

Wij zijn met Pasen geweest, Mooie kamer in het neue schloss. Eten was goed, voldoende keus, vriendelijk personeel. Keurig schoon, veel tv zenders, ook NL. Goede WiFi, minibar op de kamer, keurige badkamer. M.a.w. Wij begrijpen niets van alle klachten die we hiervoor op Zoover gelezen hebben. Het complex is absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Het was in een woord fantastisch.

Fam. Boere., 10-2-2016

Wij vonden alles goed, op een dien na de omkleed ruimte bij het zwembad wat aan de krappe kant en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in Meisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf scoort een 6.8 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: