Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf ****

Review geschreven door Gury Kouwenberg

Viel dat even mee!

Gury Kouwenberg
7-9-2017

Geschrokken van recente beoordelingen gingen we met de nodige twijfel aan ons 5-daags busreisje met touroperator beginnen. Je moet ook eerst Zoover kijken en dan pas boeken... Maar de vakantiepret was daarna dubbel toen bleek dat alles piekfijn in orde was: werkelijk prachtige locatie, prima kamer/bedden/douche, TV met Nederlandse kanalen en vriendelijk personeel. Van waar dan die slechte reacties? Het complex omvat wel diverse gebouwen, zou daar het verschil zitten? Wij zaten in Chalet Ludwig en inderdaad geen lift, maar op de laatste dag kwam 5 man sterk de op de gang geplaatste koffers sjouwen (speciaal voor touroperator?) en inderdaad, eten in een ander gebouw maar even wandelen, vooral na alle dagen heerlijke, uitgebreide buffetmaaltijden (Van der Valk-waardig) vonden wij juist wel lekker. Kortom, naar onze mening een aanrader, zeker ook vanwege het prachtige, aangrenzende golfterrein en alle wandelopties in de buurt.