Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf ****

Review geschreven door Roy

Kasteeltje

Roy,
1-3-2017

Het hotel in Meisdorf is gevestigd in een oud kasteeltje. De receptie en de ontbijtruimte zijn in een ander gebouw dan de kamers. Dit betekent dat je ’s ochtends even de deur uit moet (in de winter: jas aan).

De kamers zijn tamelijk verouderd en kunnen een opknapbeurt gebruiken. Het dekbed en de kussens zijn weliswaar nieuw/schoon, maar flinterdun en erg smal en kort. De badkamer daarentegen is wel helemaal nieuw en erg ruim. Heerlijk.

Het ontbijt is erg goed – de bediening is super attent en alles wordt snel bijgevuld. Op sommige dagen hebben ze zelfs gevulde pannenkoekjes en gebak. Maar ook zonder dat is het ontbijt erg uitgebreid met veel keuze.

Internet op de kamer werkt redelijk.

Ik zou dit hotel zeker aanraden vanwege de sfeer en de mooie omgeving.