Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

5.4Matig

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Meisdorf

5.4Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

• 5Wendy20-08-2020

Matig

Ik heb geboekt bij dit hotel omdat er een zwembad aanwezig is. Er stond dat het zwembad wegens renovatie gesloten zou zijn t/m 15-07-2020. Maar tijdens ons verblijf konden we nog geen gebruikt maken van het zwembad. Gasten konden gebruik maken van het zwembad van Van der Valk Hotel Ballenstedt, 5 km verderop. Zowel van het hotel als van Voordeeluitjes hebben wij hierover GEEN bericht gehad. We zijn afgelopen week in het hotel geweest. Ik sluit me aan bij alle punten uit de vorige review. Het personeel was vriendelijk op 1 dame na. Het menu van het arrangement was matig. Voor het voor- en nagerecht was geen keuze mogelijk. Voor het hoofdmenu keuze uit 2. Ik heb dit allemaal bij het uitchecken gemeld bij de receptie die neemt de op-en aanmerkingen mee... én ik heb ter compensatie van de onvriendelijke medewerkster en het ontbrekende zwembad mijn drankjes die we hebben genuttigd bij het diner alle 4 de dagen niet hoeven te betalen. (€15,-)

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Arie van Walraven16-08-2020

Authentieke uitstraling,urgent modernisering nodig

Nederlanders zullen vaak hier naartoe komen met de Nederlandse v.d. Valk hotels als referentie; dan zul je teleurgesteld worden. Het hotel Meisdorf staat op een heel groot terrein en de gebouwen hebben een mooie en authentieke uitstraling; dit is positief. Jammer dat er al heel lang (of nooit?) geïnvesteerd is in onderhoud. Als je iets beter kijkt zie je overal achterstallig onderhoud aan de gebouwen en terrein. Wij hadden een kamer in gebouw Neues Schloss op de 3e verdieping; erg klein met schuine wanden. In de donkere gangen van het gebouw ligt tot op de draad versleten vloerbedekking; de kamer is ook donker met interieur wat echt jaren 80 is. (De badkamer was wel een keer gerenoveerd in de loop der jaren). Het restaurant in "Altes Schloss" lijkt niet op de foto's van de website; afgeleefde tafels en stoelen en een basic tafelkleedje. Volstrekt geen "schloss gevoel". Overall weinig personeel in de bediening; regelmatig lang wachten.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    4Ton16-09-2019

zeker niet voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, mooie omgeving! Slechte service en slechte bediening / zwembad vies / dinner slecht (ontbijt goed) / s 'avonds bar gesloten / consumpties overdag niet mogelijk. Klachten bij Van der Valk aangegeven, maar vonden een simpel standaard antwoord voldoende! Verwacht geen genoegdoening maar op zijn minst iets meer als een nietszeggend standaard reply. Van dergelijke antwoorden word ik helaas niet positiever!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5Betsie Hunnekens23-08-2019

nooit meer. Heel slechte ervaring.

met dit hotel hebben wij een slechte ervaring en gaan nooit meer terug. we hadden standaard kamers ,dus Verouderde kamers met een kleine badkamer en een kleine douchecabine waarin je je bijna niet kunt draaien, en een hoge instap, (niet voor oudere mensen). Bedden zijn slecht, je ligt gewoon op de veren. Ontbijt redelijk,verder het eten heel slecht. bediening slecht en onvriendelijk. op het terras bijna geen bediening, en als de bediening er is altijd lang wachten. Wij zijn al in heel veel van de Valk hotels in Nederland geweest, en die zijn allemaal prima tot uitstekend., Maar dit hotel is echt niet van de Valk waardig. Sorry.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7J Vink30-04-2019

Mooi hotel in prachtige omgeving

Prachtig gelegen hotel Ruime kamer mooie badkamer Helaas geen gezellig zitje Dat miste we wel in de avond Rustig gelegen in een park Mooi om door te wandelen Helaas was de bar gesloten Prima ontbijt wel heel veel gasten in een kleine ruimte Lange wachttijden in het restaurant personeels te kort En geen bediening op het terras

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7Dirk van Dam28-07-2018

Redelijk.

Het Hotel is prima maar het restaurant en bediening ver onder de maat!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Geert05-10-2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Dat het er sprookjes achtig is.Mooie omgeving. Goed hotel.Zeker om vaker na toe te gaan Wij waren er voor de tweede keer. Hebben weer genoten

Gereisd met partner in september 2017

• 9NannoSijtse21-09-2017

Prachtige plek.

Hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Er zijn 3 en 4 sterrenkamers (Het is wat je kiest). Wij kozen voor een 4 sterrenkamer in het Schlossgebouw. Grote kamer, 1e etage, met zicht op de binnentuin. Zitje. Koelkastje. Theezetmogelijkheid (Helaas was er geen koffie). Moderne badkamer. Eten in het andere gebouw was goed. Gezellig restaurant. Ontbijt: goed. Sauna. Voldoende parkeerplaatsen. Gewandeld naar de golfbaan en daar iets gedronken. Ook gewandeld naar Forsthaus (Ook daar zijn enige kamers (Voor de volgende keer)). Tips: Een bezoek aan Quedlinburg of aan de nieuwe 400 m. lange glazen Titanbrug bij de Rappbodetalsperre. P. was daar een probleem. Lange wachtrij voor de kassa.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Gury Kouwenberg07-09-2017

Viel dat even mee!

Geschrokken van recente beoordelingen gingen we met de nodige twijfel aan ons 5-daags busreisje met touroperator beginnen. Je moet ook eerst Zoover kijken en dan pas boeken... Maar de vakantiepret was daarna dubbel toen bleek dat alles piekfijn in orde was: werkelijk prachtige locatie, prima kamer/bedden/douche, TV met Nederlandse kanalen en vriendelijk personeel. Van waar dan die slechte reacties? Het complex omvat wel diverse gebouwen, zou daar het verschil zitten? Wij zaten in Chalet Ludwig en inderdaad geen lift, maar op de laatste dag kwam 5 man sterk de op de gang geplaatste koffers sjouwen (speciaal voor touroperator?) en inderdaad, eten in een ander gebouw maar even wandelen, vooral na alle dagen heerlijke, uitgebreide buffetmaaltijden (Van der Valk-waardig) vonden wij juist wel lekker. Kortom, naar onze mening een aanrader, zeker ook vanwege het prachtige, aangrenzende golfterrein en alle wandelopties in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2Anoniem11-08-2017

Nog meer dan waardeloos

Zeer slechte bedden met spiralen die door het stof uitstaken. De kamers stinken de douche is zo klein dat je je niet kunt draaien om niet tegen de kraan te stoten. Bespaar je geld. Was ik maar thuis gebleven. Lig hier nu wakker. Vreselijke pijn van het slechte bed.... Van der Valk ik ben nog nooit zo telleur gesteld geweest in een hotel van jullie.... Hier echt nooit nooit meer... Ik ben blij als ik weer thuis ben.. En daar moet je dan ook nog voor betalen...

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf info