Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Geert
5-10-2017

Dat het er sprookjes achtig is.Mooie omgeving. Goed hotel.Zeker om vaker na toe te gaan Wij waren er voor de tweede keer. Hebben weer genoten

Prachtige plek.

NannoSijtse
21-9-2017

Hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Er zijn 3 en 4 sterrenkamers (Het is wat je kiest). Wij kozen voor een 4 sterrenkamer in het Schlossgebouw. Grote kamer, 1e etage, met zicht op de binnentuin. Zitje. Koelkastje. Theezetmogelijkheid (Helaas was er geen koffie). Moderne badkamer. Eten in het andere gebouw was goed. Gezellig restaurant. Ontbijt: goed. Sauna. Voldoende parkeerplaatsen. Gewandeld naar de golfbaan en daar iets gedronken. Ook gewandeld naar Forsthaus (Ook daar zijn enige kamers (Voor de volgende keer)). Tips: Een bezoek aan Quedlinburg of aan de nieuwe 400 m. lange glazen Titanbrug bij de Rappbodetalsperre. P. was daar een probleem. Lange wachtrij voor de kassa.

Viel dat even mee!

Gury Kouwenberg
7-9-2017

Geschrokken van recente beoordelingen gingen we met de nodige twijfel aan ons 5-daags busreisje met touroperator beginnen. Je moet ook eerst Zoover kijken en dan pas boeken... Maar de vakantiepret was daarna dubbel toen bleek dat alles piekfijn in orde was: werkelijk prachtige locatie, prima kamer/bedden/douche, TV met Nederlandse kanalen en vriendelijk personeel. Van waar dan die slechte reacties? Het complex omvat wel diverse gebouwen, zou daar het verschil zitten? Wij zaten in Chalet Ludwig en inderdaad geen lift, maar op de laatste dag kwam 5 man sterk de op de gang geplaatste koffers sjouwen (speciaal voor touroperator?) en inderdaad, eten in een ander gebouw maar even wandelen, vooral na alle dagen heerlijke, uitgebreide buffetmaaltijden (Van der Valk-waardig) vonden wij juist wel lekker. Kortom, naar onze mening een aanrader, zeker ook vanwege het prachtige, aangrenzende golfterrein en alle wandelopties in de buurt.

Nog meer dan waardeloos

Anoniem
11-8-2017

Zeer slechte bedden met spiralen die door het stof uitstaken. De kamers stinken de douche is zo klein dat je je niet kunt draaien om niet tegen de kraan te stoten.

Bespaar je geld. Was ik maar thuis gebleven.

Lig hier nu wakker. Vreselijke pijn van het slechte bed.... Van der Valk ik ben nog nooit zo telleur gesteld geweest in een hotel van jullie.... Hier echt nooit nooit meer... Ik ben blij als ik weer thuis ben.. En daar moet je dan ook nog voor betalen...

Nooit meer

23-5-2017

Mooie omgeving,niet veel te doen. Grote kamers, slechte matrassen met flinterdunne kussen. Wij hadden de aanbiedingen voor 3 nachten, inclusief ontbijt en2x avondeten. Ontbijt prima, avondeten was echt niet lekker!

Je zou denken dat er een koelkast aanwezig zou zijn in de kamer ,gezien de meeste mensen meerdere dagen verblijven maar helaas. Zwembad klein en sauna prima, rook er wel erg naar riool. Geen leuke plek om savonds te zitten, miste dit wel en ben dit gewend van van der valk hotels. Al met al viel deze van der valk hotel vies tegen....jammer! Oh ja... wij zijn veertigers... meeste bezoekers dik over de 60!

Kasteeltje

Roy
1-3-2017

Het hotel in Meisdorf is gevestigd in een oud kasteeltje. De receptie en de ontbijtruimte zijn in een ander gebouw dan de kamers. Dit betekent dat je ’s ochtends even de deur uit moet (in de winter: jas aan).

De kamers zijn tamelijk verouderd en kunnen een opknapbeurt gebruiken. Het dekbed en de kussens zijn weliswaar nieuw/schoon, maar flinterdun en erg smal en kort. De badkamer daarentegen is wel helemaal nieuw en erg ruim. Heerlijk.

Het ontbijt is erg goed – de bediening is super attent en alles wordt snel bijgevuld. Op sommige dagen hebben ze zelfs gevulde pannenkoekjes en gebak. Maar ook zonder dat is het ontbijt erg uitgebreid met veel keuze.

Internet op de kamer werkt redelijk.

Ik zou dit hotel zeker aanraden vanwege de sfeer en de mooie omgeving.

Mooie locatie

c.ipenburg
6-1-2017

Goed verzorgt, sympathieke chauffeur cq reisleider.

Nadeel dat slapen en eten in verschillende locaties waren zodat je altijd eerst naar buiten moest. Er was geen gezellige huiskamer waar je na het diner nog even samen kon zitten.

nooit meer

A van Vlissingen
2-1-2017

Wij vonden het een somber hotel

Mooi hotel

C.van der Beek
1-1-2017

Je moet erg goed ter been zijn.veel trappen.

Jammer dat je altijd buitenom moet om te eten.

wel zeer ruime kamers.

De chauffuur- reisleider vond ik zeer goed (Arthur)

Ik ga hier zeker nooit meer heen!

Marja van der Vleuten
30-12-2016

Ontbijt mager, eten bijzonder slecht, géén lounge waar je gezellig kon vertoeven. Personeel vriendelijk. Teveel trappen voor senioren. Altijd buitenom naar het restaurant. Kerstverlichting minimaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf in Meisdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Parkhotel Schloss Meisdorf scoort een 6.8 uit 10 op basis van 57 reviews.