Hotel Sleep & Go Magdeburg

Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep & Go Magdeburg voor je op een rij gezet:

Laatste review

hmmm

k,
10-8-2012

ik weet dat je van een 2 sterren niet veel moet verwachten maar dit vond ik wel slecht het was dat we niks anders konden vinden ,flesjes drinken die waarvan de verzegeling al gebroken was en een hotel om eens echt gezellig te zitten is het niet totaal geen sfeer

2 reviews over Hotel Sleep & Go Magdeburg in het Nederlands

hmmm

k
10-8-2012

Prima voor 1 overnachting

Hans Laurentius
25-8-2010

Ligt niet ver van het centrum. Eenvoudige kamers, maar voor een korte overnachting om vooral het Hundertwasser-project te bezoeken prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep & Go Magdeburg in Maagdenburg (Magdeburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep & Go Magdeburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.