Hotel InterCityHotel Magdeburg

Weer vandaag5°-5°
Hotel InterCityHotel Magdeburg
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Magdeburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel InterCityHotel Magdeburg in het Nederlands

Inter Cityhotel Magdeburg.

8-2-2014

Voor korte trips en stedentrips aan te bevelen. Ideale uitvalsbasis voor geplande trips of excursies in de nabije omgeving.

Het hotel kan geboekt worden voor een nacht, maar niet voor meer. De vriendelijkheid van het personeel is zeer goed en het ontbijt was ook zeer goed. Maar de badkamer was niet echt schoon, de doucherand was wel roestig en de hele nacht veel geluiden 's-morgens (8,30) werd men gewekt door geluiden in de ventilatieschacht.

Hebben het hotel geboekt, omdat het qua prijs goed lag voor mij en mijn vrienden en ook de nabijheid van het station en het centrum goed was. Van buiten zag het hotel er goed uit, ook de receptie evenals de aangrenzende bar en het restaurant zijn gezien de prijs heel mooi ingericht, ook al was de bar naar ons gevoel wat klein. Inchecken verliep zonder problemen, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was echt goed ingericht, het meubilair voldeed aan de gebruikelijke standaard en laat zich tot zover niet beklagen. De badkamer, alhoewel niet vies, kon toch wel een sanering gebruiken. Maar bij de receptie werd ons verteld, dat dit reeds in de planning stond. Samengevat is dit hotel goed, de nabijheid van de stad en het treinstation is zeer praktisch (op de kamer was er ondanks het nabijgelegen station geen trein te horen, waar mijn vriend meer dan dankbaar voor was), de bediening aardig en bekwaam en de prijzen goed.

Vuile en beschimmelde badkamer!

20-12-2013

De kamers zijn nog net in een verdraagbare staat. De sanitaire ruimtes zijn walgelijk en beschimmeld. Eerste kamer 310 = walgelijk, beschimmeld douchegordijn, vuil in de tegelvoegen en haar in de douchebak. 2e kamer 322 = nog een walgelijker, beschimmelder douchegordijn en zwarte schimmel op de tegelvoegen en schimmel op de silicoonvoegen. 3e kamer 523 = de sanitaire ruimte was verdraagbaar, maar er was een gat in de muur en afgescheurd tapijt aan een onderhoudsopening. Ik gebruik het hotel enkel om te overnachten, aangezien het geboekt wordt door mijn werkgever, maar voor persoonlijk gebruik zou ik het hotel niet boeken, noch aanbevelen. De dame bij de receptie was bij mijn klacht zeer aardig en heeft haar best gedaan.

Groene citadel.

4-11-2013

Het hotel ligt centraal en vele bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Dagkaart voor bussen en trams zijn inbegrepen. Uitgebreid en smaakvol ontbijt. Vervelend vond ik alleen de kosten voor de parkeerplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Magdeburg in Maagdenburg (Magdeburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Magdeburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.