Hotel H+ Hotel Magdeburg

Hotel H+ Hotel Magdeburg
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Magdeburg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel H+ Hotel Magdeburg in het Nederlands

super hotel!

Marjan Wessemius
6-2-2010

Hardstikke goed hotel. Nette, grote kamers,nette bediening. Alles super!

De ligging is niet ideaal, maar ben met de tram de stad ingegaan. Ik kreeg bij de receptie een kaartje met de tramroutes en kon precies kijken waar ik in of uit kon stappen. Naar 't centrum ong. 10 min. lopen en daarna 10 min. in de tram. Heel goed te doen.

2008

Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest

G Husers
5-5-2008

Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest.

Veel geluidsoverlast.

Plaatjes zien er mooi uit maar alles is verouderd.

Ligt in the middle of nowhere en het duurt een half uur voordat je in het centrum bent.

Absoluut niet aan te bevelen.

2006

het hotel was heel leuk vooral met wie we er geweest zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Magdeburg in Maagdenburg (Magdeburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Magdeburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Magdeburg scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.