Hotel Classik Magdeburg

Weer vandaag-3°-7°
Hotel Classik Magdeburg
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Classik Magdeburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Classik Magdeburg in het Nederlands

Redelijk degelijk daghotel

Martines
6-9-2015

Het hotel is degelijk voor een dag verblijf tijdens een tussenstop. Het hotel ligt midden in de weilanden aan de weg naar Magdeburg en de snelweg. De kamers zijn gedateerd, maar schoon en voldoende parkeergelegenheid. Het personeel kon wel vriendelijker.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Net Hotel voor

Youngblood
28-12-2009

Dicht aan snelweg, eenvoudig edoch schoon. Meer dan goed ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Classik Magdeburg in Maagdenburg (Magdeburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Classik Magdeburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.