Camping Marina-Camp Elbe

3.6Onvoldoende

Duitsland, Saksen-Anhalt (Sachsen-Anhalt), Lutherstadt Wittenberg

Op vakantie geweest naar Marina-Camp Elbe?

3.6Onvoldoende

• 1Eetgelegenheden
  • 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Marina-Camp Elbe

• 3Dick29-07-2020

Fantastische ligging, maar nooit meer!

Fantastische ligging aan de Elbe, maar een totaal gestoorde manier van runnen van een camping. Buitengewoon onvriendelijke bejegening van klanten. Wc en douches die om 21.00h dicht zijn, zogenaamd om Corona. Maar het toppunt is dat, zonder dat dit van te voren is aangegeven, de poort van de camping om 18.00h dicht gaat en je met je auto niet meer het terrein op komt. Fijn als je om 21.00h terugkomt van een leuke dag Wittenberg.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 1Sj. A. Deelstra06-08-2014

Zoek liever een alternatief

Na 20 jaar met een motor met klein aanhangertje europa te hebben rondgezworven moest ik voor het eerst 4 euro parkeergeld voor dit aanhangertje betalen. Volgens mij belachelijk.Het is een heel eind lopen naar Wittenberg. Geen openbaar vervoer. Half uur lopen. Prijzig. Zeker niet aan te bevelen.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2014

• 8sdeweerd01-07-2013

Mooie camping aan de Elbe

Mooie gelegen camping aan de Elbe tegenover Lutherstad-Wittenberg. Bij de camping hoort ook een hotel. Sanitair is prima, maar helaas niet verwarmd (buitentemperatuur 10 gr.) Camping sluit niet tussen 13.00 en 15.00 uur. Geen Wifi. Wel een hotspot in het sanitairgebouw. Kosten hiervoor, ja u leest het goed Euro 3,- per 15 minuten. Mocht u bij de receptie brood bestellen, dan wordt deze bestelling automatisch iedere ochtend bij u bezorgd. Wilt u dit niet dan moet u dit uitdrukkelijk melden. Wasmachine en droger aanwezig ten betaling van een uurtarief. Sleutel voor de wasruimte bij de receptie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 9H. Schepers22-04-2011

Mooie camping aan de zuidover van de Elbe.

Mooie, vrij nieuwe camping, hetgeen zich uit in de jonge aanplant van bomen en struiken waardoor niet al te veel schaduw bij de mooie, vlakke plaatsen aan ze zuidoever van de Elbe. Vriendelijk en voorkomend beheer zorgt voor een prettige ontvangst. Wij hebben deze camping in 2005 ontdekt en als we met onze camper in de buurt zijn komen we er overnachten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2010