Hotel Center Hotel Altmark

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel Center Hotel Altmark

We hebben een aantal aanbieders voor Center Hotel Altmark voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Center Hotel Altmark in het Nederlands

Anders

mooi hotel voor korte vakantie

jan
7-7-2014

hebben aan achterzijde van hotel gezeten, met uitzicht over parkeer plaats

alle kamers kunnen niet aan voor zijde zijn.

eens en niet meer.

JJ
12-4-2014

dit hotel ligt boven een bloemenzaak, schoenenzaak en supermarkt. Foto op internet is misleidend en gemaakt vanuit het parkje aan de overzijde van een drukke dorpsweg waar veel vrachtverkeer overheen denderd. Weinig tot geen vermaak in het dorp en dat zal dan wel de bedoeling zijn voor de broodnodige rust.

eten is slecht!

Ina
1-5-2012

kamers zijn goed schoon en het bed is prima, de ligging is niet mooi, boven een supermarkt, je kunt niet buiten zitten.

Het eten is weinig en slecht (koud en niet gaar!)

wij hadden een kamer naast een kamer waar het personeel zat en zodoende veel last van rook, ze rookten uit het raam en dat trok zo bij ons binnen.

Wij gaan hier niet meer naartoe!

laatste tijd prima

Jan en Thea Dingenouts
12-6-2011

wij waren 4 april in het hotel eten en drinken uitstekend en voor een redelijke prijs ze zijn voouit gegaan nu heel goed

All inclusive hotel waar je graag terug komt.

jan postema
4-11-2010

Op EBay een Gutschein gekocht voor 3 overnachtingen met ontbijt. Bij inchecken blijkt het een all-inclusive hotel geworden te zijn. Voor €5 p.p.p.d. kun je dit bijboeken. Betekent; alle drankjes ,middageten en koffie met koek inclusief. Dit is echt aan te raden. Eten in buffetvorm, voor elk wat wils. Ligging nabij/boven een supermarkt. Aan straatkant wat lawaaierig. Leuke uitstapjes te maken, ook te voet en met de fiets.

klantvriendelijkheid is iets anders

luc
21-10-2010

Ik had een " Gutschein" gekocht via een veiling. Dit was heldig tot 17 Aug 2010. Begin Aug had ik een ongeval en verbleef een tijdje in de kliniek. Toen ik terug thuis was dacht ik in de verste verte niet aan op reis gaan.

Deze week dacht ik eraan en scheef een brief met de vraag de geldigheid te verengen tot novenmber.

Ik kreeg dit antwoord :

Sehr geehrte Familie ..........

vielen dank für Ihre Mail. Der GUtschein wurde bei uns im August ausgebucht. Daher kann dieser nicht mehr verlängert werden.

Mit freundlichen Grüssen

Stefanie Winkelmann

Zentralreservierung

prettige all-in formule

ANNEKE KAUFMAN
      13-9-2010

Het hotel ligt in een landschappelijk aantrekkelijke streek, ook ideaal om te fietsen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Alleen de ligging is aan een drukke doorgaande weg, wat 's morgens veel lawaai veroorzaakt. Slapen met oordopjes op!

een afrader

Hof
      30-6-2010

Zeer slecht ongezellig en onvriendelijk hotel Heeft sinds kort all inclusive Is een catastrophe Het eten is van zeer lagekwaliteit heel slecht bereid. Men biedt bij het avondbuffet brood met beleg aan (en daar wordt gretig gebruik bam gemaakt) Want het buffet is walgelijk

Heel apart....

Ilona
      27-8-2009

Positief:

Erg schoon, vriendelijk personeel, goede parkeerplaats, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, nette kamer, goede bedden, fris badkamertje met goede afzuiging, aparte rooksalon, lekker saladebuffet bij het diner.

Minder positief:

Kamers aan doorgaande weg --> Erge herrie! Geen zonwering dus erg heet in de kamer en het restaurant. Vijf Duitse kanalen op de tv. Warme water 's ochtends op. Na 22 uur geen personeel meer aanwezig, dus ook geen drankjes te krijgen. Zeer matig diner (saai en niet vers).

En hier kan het hotel niets aan doen, maar er is nauwelijks iets te beleven in de omgeving. Op 30 km. ligt de Arendsee en daar is het lekker zwemmen/relaxen (betaald) en Salzwedel op ook ca. 30 km. is een vriendelijk stadje. Verder zijn de dorpjes uitgestorven, op de langssuizende vrachtwagens na (dwars door de dorpjes!). De omgeving zou ideaal zijn om te fietsen (glooiend, bossen afgewisseld met akkerland), maar ik zag geen fietspaden.

Een flop

Hans en Marie-Jose
      10-8-2009

In tegenstelling tot wat de foto doet vermoeden ligt het hotel boven een winkelcentrum. De voorzijde (waar wij een kamer hadden) ligt aan een zeer druk verkeerskruispunt met veel argrarisch verkeer tot diep in de nacht. De kamer is klein van oppervlakte en tijdens warme dagen benauwd. De doucheruimte met toilet is nog kleiner. Wij hadden half pension. Het diner is een kwestie van smaak maar de aangeboden diners zitten duidelijk in het onderste segment. Bij het ontbijt is er wel voldoende keus. Het hotel heeft geen terras of een bar waar men zich kan ontsannen. Het hotel wordt door ons niet aanbevolen vanwege de ligging, de kleine kamer en de magere kwaliteit van de warme maaltijden.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Hotel Altmark in Kalbe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Hotel Altmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.