Camping Jersleber See

Met oudere kinderen

Prima doortrekcamping

Klaas
2-8-2009

Keurige grote camping. Schoon sanitair. Camping ligt aan een meertje met helder schoon water. Er is een strandje. Wij stonden er een nacht. Grote plek op grasveld.

Weinig Nederlanders. Omgeving niet zo aantrekkelijk. Camping ligt vrij dicht bij de snelweg (A2 en A14) en is daarom geschikt als doortrekcamping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jersleber See in Jersleben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jersleber See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.