Vakantie in Hüttenrode

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Hüttenrode

Reviews over Hüttenrode

• 0fam. Meijer06-10-2011

Mooie en rustige plek aan rand van dorp

Hüttenrode zelf is een kleine, rustige plaats waar weinig te doen is. Je bent aangewezen op de plaatsen in de buurt.

• 9Omgeving

juli 2011

• 9esa_works29-08-2011

Zeer mooi gebied

We hadden een zeer mooi huis tot onze beschikking "Haus Brockenblick" aan de Altenbraker Strasse, een aanrader, oud en rustiek van buiten, modern van binnen. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk en behulpzaam.

Van hieruit kan je vele uitstapjes maken, je kan de Brocken op met een stoomtrein, waldkletter, de mijnen in, druipsteengrotten, wandelen, de vele leuke plaatsjes bezoeken met vakwerkhuizen, etc..

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2011

• 9Bas Bokhorst02-07-2009

heerlijk rustig dorp.

Hüttenrode is een gezellig en keurig Duits dorp. Op een gegeven moment kwam er een oud boertje met een paar koeien en een kalf door de straat achter het huis. We hebben het Grasefest meegemaakt. Heel sfeervol. De omgeving is super. Het smalspoor met de stoomlocs en de mijnen zijn helemaal het einde. Ook de wandeling over de Teufelsmauer bij Blankenburg kan ik ieder aanraden. Bas

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur