We hebben een aantal aanbieders voor Hüttenrode voor je op een rij gezet:

Reviews over Hüttenrode

Zeer mooi gebied

esa_works
    29-8-2011

We hadden een zeer mooi huis tot onze beschikking "Haus Brockenblick" aan de Altenbraker Strasse, een aanrader, oud en rustiek van buiten, modern van binnen. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk en behulpzaam.

Van hieruit kan je vele uitstapjes maken, je kan de Brocken op met een stoomtrein, waldkletter, de mijnen in, druipsteengrotten, wandelen, de vele leuke plaatsjes bezoeken met vakwerkhuizen, etc..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

heerlijk rustig dorp.

Bas Bokhorst
    2-7-2009

Hüttenrode is een gezellig en keurig Duits dorp. Op een gegeven moment kwam er een oud boertje met een paar koeien en een kalf door de straat achter het huis. We hebben het Grasefest meegemaakt. Heel sfeervol. De omgeving is super. Het smalspoor met de stoomlocs en de mijnen zijn helemaal het einde. Ook de wandeling over de Teufelsmauer bij Blankenburg kan ik ieder aanraden. Bas

Gereisd Met partner in augustus 2008
Hüttenrode scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews