Hotel H+ Hotel Leipzig Halle

Hotel H+ Hotel Leipzig Halle
7,2

2 tips over Hotel H+ Hotel Leipzig Halle

Frans en Corry, 15-7-2012

Het hotel is moelijk te vinden, vooral als je met de navigator werkt.

Je moet zeker niet op de Hansastrasse navigeren want dan om je totaal aan de verkeerde kant van de stad uit.

Navigeer op het stadsdeel Peisen en kies daar een straat (daar staat het hotel) , kies b.v. voor de Zobertitserstrasse/Lindering of Am Anger.

Je kunt met de trein naar Halle (Hbf) en of Leipig (via Halle Hbf)) de trein stopt in Peisen = RB118, dit station is lopend (15 min.) te bereiken uit het hotel vandaan.

Edwin van Veelen, 17-1-2012
Kortom: zwaar "Waar voor je geld" maar zorg dat je mobiel bent om van de omgeving/steden te genieten. De kinderen vonden het wel zwaar pech, dat er geen zwembad is... je kan niet alles hebben. Een aanrader!