Hotel H+ Hotel Leipzig Halle

Weer vandaag1°-3°
Hotel H+ Hotel Leipzig Halle
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Leipzig Halle voor je op een rij gezet:

Laatste review

een regelrechte ramp

willy lammers-Friebel,
16-12-2014

We waren hier met 82 man.De airco op de slaapkamer deed het niet (bij niemand) er kwam alleen warme lucht door,dus de ramen wagenwijd open en op het dekbed liggen om dan toch drijfnat wakker worden dus nu en met mij vele snipoverkouden.Het diner. We kwamen om 19.00 uur beneden.Soep was op de kreeg je soep van blokje dus vreselijk zout lauw iets.Aardappels op, rijst op, veel groenten op de pasta lauw toetje op. Echt we hebben het met het diner vreselijk gehad.Ontbijt was het enige goede aan het hele hotel

Kenmerken

16-12-2014

Verschikkelijk slecht eten

Louise
9-10-2014

Eten in buffetvorm. Eten was gewoon koud. Alleen de broodjes waren lekker.

Slechte bediening.

Redelijk hotel om de omgeving te bekijken

j_groot5
11-8-2013

Hotel Ramada Leipzig Halle is met de navigatie niet te vinden. Het kost tijd om het hotel te vinden. Het is een groot hotel, 301 kamers, en gebouwd in 1993. Het hotel ligt buiten de bebouwde kom van Halle op een nagenoeg leegstaand bedrijventerrein, tussen snelwegen en het spoor. Het bedrijventerrein heeft niet mee kunnen doen in de economische groei van destijds.

Het personeel van het hotel bestaat - mijns inziens - grotendeels uit stagiairs van een of andere opleiding en mensen met zogenaamde mini- jobs.

De hotelkamers zijn klein, de bedden zijn smal en de kussens slecht. De kamers worden wel heel goed schoongehouden. In het restaurant hebben wij uitsluitend het ontbijt gebruikt. Het diner is niet goedkoop, in Halle en andere plaatsen in de omgeving kan je uitgebreid en veel goedkoper dineren.

Alleen goed voor een overnachting

Hugo
13-6-2013

Het hotel ligt ver buiten Halle, het opgegeven adres met TomTom is onbekend. Ook het juiste adres, opgegeven door de receptie, is niet goed want hiermee eindig je op een verkeerde locatie. Het hotel met grote lobby en receptie heeft aansluitend het restaurant. Onze kamer is redelijk ruim ca. 18 m2 en er staan naast het 2 persoonsbed een zitje met twee stoeltjes. Verder is er een combinatie meubel met KTV, bureautje, kofferboy, kastje met een koelkastje, diverse open aflegplanken en een niet afgesloten plek voor kleding en jassen. De badkamer is erg klein en het sanitair lijkt aan vervanging toe te zijn zoals de onfrisse wastafel. Verder niet al te schone vloerbedekking met brand plekken, een ouderwetse KTV, geen kluisje, betaald internet, gratis parkeren en voldoende verlichting. Het personeel in het restaurant loopt doelloos rond en weet niet hoe het hoort.

Goed ontbijt en matig dinerbuffet.

Vanwege de ongelukkige ligging en slechte bereikbaarheid niet direct aanbevelenswaardig.

goed hotel

n_v_d_bergh
27-12-2012

hotel ramada halle is gunstig gelegen t.o.v. de snelweg en de stad leipzig het is er rustig en er is ruimte genoeg om te parkeren.

Omgeving in the middle of knowhere

Frans en Corry
15-7-2012

Het diner is zeer onder de maat, zeer slecht voor een 4 sterren hotel.

We kregen de indruk dat we de restjes van een ander kregen, het was gewoon heel slecht zeker voor de prijs die betaald moest worden.

Het ontbijt was daar en tegen super, dus je snapt er hier niets van.

jammer dus. De minibar was kapot, bij een andere kamer was de vloerbedekking echt goor en plakte - het hotel is volgens de receptie 7 jaren, maar er is blijkbaar geen geld voor onderhoud en salarissen voor een goede kok.

Nooit meer naar dit hotel.

Eten meer dan uitmuntend.

Gerard Holthaus
20-9-2010

De kamers zijn wat klein voor een 4 sterren hotel en de kastruimte is onvoldoende geen kast met deur en slechts enkele legplanken.

Goedkoop en comfortabel.

Trudy en Frans Zijlstra, Elst (Gld.)
10-9-2010

Het hotel ligt inderdaad een beetje afgelegen (heeft ook zijn voordelen), maar een groot winkelcentrum ligt op loopafstand. De service is prima, alleen een van de dames van de receptie was niet vriendelijk (dame met bril). Verder niets dan lof, een aanrader voor mensen die op een goedkope en comfortabele manier iets van het oosten van Duitsland willen zien. Aanraders zijn de steden Halle, Leipzig, Lutherstadt Wittenberg en Torgau.

Erg leuk is het Beatlemuseum in de binnenstad van Halle.

volgend jaar weer

Andries
6-9-2010

Een zeer mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik zou geen minpunt kunnen bedenken. Maar goed dat het niet in het centrum ligt, waar het nogal druk is. Als ik kinderen mee zou hebben gehad zou ik ze met een gerust hart buiten laten, want er komt alleen maar verkeer dat er moet zijn.

Wij hadden wat pech met de auto waardoor wij 2 dagen later pas aan konden komen bij ons tussenstation naar Tsjechië. De manager deed niet moeilijk en verschoof gewoon onze boeking. Kamer was perfect, bedden ook. Enige nadeel was de dure Wifi. Winkelcentrum op loopafstand met veel voorzieningen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Leipzig Halle in Halle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Leipzig Halle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.