vakanties Halle

Reviews over Halle

Mooie omgeving

Nel Vrolijk,
    3-10-2013

Mooi hotel, heerlijk eten. Maaltijden werden wel te laat aangevuld, het was een lopend buffet. Drankjes bij de maaltijden heel erg duur, ook de prijs varieerde regelmatig. Glaasje wijn 8 euro!!!

Redelijk hotel om de omgeving te bekijken

j_groot5,
    11-8-2013

Hotel Ramada Leipzig Halle is met de navigatie niet te vinden. Het kost tijd om het hotel te vinden. Het is een groot hotel, 301 kamers, en gebouwd in 1993. Het hotel ligt buiten de bebouwde kom van Halle op een nagenoeg leegstaand bedrijventerrein, tussen snelwegen en het spoor. Het bedrijventerrein heeft niet mee kunnen doen in de economische groei van destijds.

Het personeel van het hotel bestaat - mijns inziens - grotendeels uit stagiairs van een of andere opleiding en mensen met zogenaamde mini- jobs.

De hotelkamers zijn klein, de bedden zijn smal en de kussens slecht. De kamers worden wel heel goed schoongehouden. In het restaurant hebben wij uitsluitend het ontbijt gebruikt. Het diner is niet goedkoop, in Halle en andere plaatsen in de omgeving kan je uitgebreid en veel goedkoper dineren.

Alleen goed voor een overnachting

Hugo,
    13-6-2013

Het hotel ligt ver buiten Halle, het opgegeven adres met TomTom is onbekend. Ook het juiste adres, opgegeven door de receptie, is niet goed want hiermee eindig je op een verkeerde locatie. Het hotel met grote lobby en receptie heeft aansluitend het restaurant. Onze kamer is redelijk ruim ca. 18 m2 en er staan naast het 2 persoonsbed een zitje met twee stoeltjes. Verder is er een combinatie meubel met KTV, bureautje, kofferboy, kastje met een koelkastje, diverse open aflegplanken en een niet afgesloten plek voor kleding en jassen. De badkamer is erg klein en het sanitair lijkt aan vervanging toe te zijn zoals de onfrisse wastafel. Verder niet al te schone vloerbedekking met brand plekken, een ouderwetse KTV, geen kluisje, betaald internet, gratis parkeren en voldoende verlichting. Het personeel in het restaurant loopt doelloos rond en weet niet hoe het hoort.

Goed ontbijt en matig dinerbuffet.

Vanwege de ongelukkige ligging en slechte bereikbaarheid niet direct aanbevelenswaardig.

leuk hotel

ton,
    21-5-2013

net hotel met nette kamers. De ligging is gunstig aan een grote uitvalsweg en achter het hotel is het niet mooi. ( tenzij je net als wij voor de DDR uitstraling gaat)Het personeel deed alle moeite , bv om onze fietsen binnen te kunnen stallen en men vroeg steeds hoe de dag was geweest. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Er is een restaurant beneden in het hotel.

goed hotel

n_v_d_bergh,
    27-12-2012

hotel ramada halle is gunstig gelegen t.o.v. de snelweg en de stad leipzig het is er rustig en er is ruimte genoeg om te parkeren.

Halle scoort een 7,7 uit 10, op basis van 12 reviews