Hotel Allegro

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Allegro voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Allegro in het Nederlands

Prima hotel

rtvd
8-8-2017

Plus: Mooi, nieuw hotel (2016). Zeer ruime kamers met airco en grote inloopdouche. Zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit ontbijt prima (met op wens bereide eitjes). Wifi heeft een fatsoenlijke snelheid. Ongeveer 10 minuten lopen naar het oude centrum. Gratis parkeerplaatsen voor de deur. Het hotel heeft ook een goed restaurant. De prijzen zijn echter wel wat hoger dan in de stad.

Min: In de ontbijtruimte blijft de airco uit staan, terwijl het er toch aardig warm was. Wij waren nog de enigen; we hadden het dus even moeten vragen, dan was die vast wel aangezet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allegro in Halberstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allegro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.