Vakantiepark Merkelbach

Familie Nederland
9-2-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Als je bij de elanden zit verga je van de stank. Er zijn een aantal huisjes die aan de elandentuin grenzen. Daar lopen ook steeds mensen om naar de elanden te kijken. De parkbeheerder was niet behulpzaam toen het meubilair het begaf, wij kregen zelfs een uitbrander. Kinderen liepen verwondingen op door berenklauw. Badkamer liep over bij het douchen.

Oude reviews (archief)

Leuk park maar kijk uit wat je boekt !!

Gea en Wim
23-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wij verbleven een weekje op dit leuke kleine park midden in de bossen. Gerund door een gezin. Pas echter op wat je boekt want op het terrein staat, buiten de chalets, nog een zeer oud gebouw (1949) die zij verdeeld hebben in drie appartementjes. Wil je meer weten over deze onderkomens, inclusief foto's, kijk dan op de website van Gea en Wim. Links zijn hier niet toegestaan dus toets in je zoekmachine Gea en Wim in en je ziet vanzelf onze reisverhalensite verschijnen waar je onze bevindingen en die van anderen kunt lezen.

Geen tweede keer

R.Verschuren
21-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Park ziet er leuk uit.het huisje was schoon,maar de inventaris was van een rommelmarkt gekomen.Verschillende stoelen,een allegaartje van servies en bestek.Keuken onder de trap,dus meerdere keren het hoofd gestoten.De omgeving is prachtig met veel bezienswaardigheden.

Voor herhaling vatbaar

Jess
23-7-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het park ligt midden in de bos waardoor het er heerlijk rustig is. Met z'n tweeën hadden we een 4-persoonshuisje , wat erg ruim was. Alles was aanwezig en het appartement was schoon! Bij het park is een kleine speeltuin. Ook beschikt dit park over het grootste blokhut restaurant van de wereld waar je heerlijke snitzels kunt eten! s' morgens worden de broodjes aan de deur gehangen, dus je hoeft er niet uit voordat je wilt ontbijten! Het is een knuspark waar je heerlijke kunt genieten!

Knus Parkje

Anx
29-5-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Leuk parkje verscholen in het groen. Het ligt afgelegen en rustig. Vanaf het park begin je meteen met mooie wandeltochten. Voor boodschappen moet je een flink stuk rijden. 's Ochtends broodjesservice, na bestelling worden de broodjes in een stoffen tas aan de voordeur gehangen. "Ons huisje" grensde met de tuin aan de loopweide van de elanden. Af en toe kwamen ze even bij ons gluren. Erg leuk!

De ruimte beneden was wat klein, zeker het aanrecht onder de trap was voor ons wat lastig, omdat we groot zijn. Boven was het huisje erg ruim, ook fijn een aparte toilet extra boven.

Voor tieners is dit park geen aanrader, behalve een pooltafel en een bowlingbaan is er niets te doen. Kleine kinderen kunnen veilig spelen op groot grasveld dat volledig omheind is. Veel leuke uitstapjes (met de auto) in de omgeving zoals wenigerrode,quedlinburg. In de blokhut hebben we ook redelijk goed gegeten. De familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wifi was er slecht. Voor een week een prima locatie!

Geen luxe en tiptop verzorgde chalet.

A. Meek
17-11-2014
  • Onderkomen4

Van een luxe en tiptop verzorgde chalet was geen sprake bij huisje 13. Koelkast koelde amper, doordat hij vol zat met ijs. Losse stopcontacten, defecte plafondventilator, ontbrekende luxaflex, slechte matrassen, vuile dweilen/bezems en ontzettend veel stof en spinnenwebben. Geen stofzuiger aanwezig, dus uiteindelijk zelf maar 1 gekocht voor een grote schoonmaak op onze 2e dag (oma is cara-patient en zoon/mezelf zijn asmatisch). Tegen betaling gebruik gemaakt van een zwakke wifi-hotspot (zat te ver van de antenne). Er waren ook enkele nieuwe huisjes en die zagen er prima uit, maar die hadden we helaas niet geboekt. Kinderen hebben daarentegen leuke weken gehad. Gespeeld met veel leeftijdsgenootjes in een veilige speelomgeving van het afgesloten park. Zelf hebben we volop genoten van de Harz met haar schitterende natuur, steden en leuke uitstapjes. Dit maakte het een geslaagde vakantie, maar de prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit van het huisje/park (= persoonlijke ervaring).

wie van rust en stilte houd

maria winters
16-7-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Hou je van rust stilte en natuur, dan is dit een mooie plek om bij te komen.

de ontvangst is goed en vriendelijk en de fam.merkelbach is zeer behulpzaam.

De blokhut is knus en is zeer schoon. De plek van het park is helemaal buitenaf van het dorp.

Jammer er is geen supermarkt in het dorp en ook zeet rustig.

Echt een aanrader.

vriendelijke groet Maria

Dit nooit meer

J. Baken
27-11-2013
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het park ligt idyllisch aan onverharde weg middenin de natuur. Huisjes zien er vanbuiten leuk uit (houten huisjes) maar helaas vanbinnen saaie inrichting (niet passend met buitenkant). Door de week heerlijk rustig. Tot onze schrik op vrijdagavond een feest in restaurant. Niet gemeld. Tot 3 uur 's nachts loeiharde muziek (alsof we een kamer boven een disco hadden). Dit verwacht je niet in de Harz. Volgende avond weer !!! Eigenaar erop aangesproken. Toen om 12.00 uur gestopt maar geen reactie, excuses of iets dergelijks. Wij vinden dat je zo iets van te voren bij boeking moet melden. Dus: nooit meer terug naar dit park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Merkelbach in Friedrichsbrunn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Merkelbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Merkelbach scoort een 6.25 uit 10 op basis van 16 reviews.