Vakantiepark Merkelbach

Leider nicht zu empfehlen

Anna
23-7-2018
  • Onderkomen1

Die Lage ist sehr schön, die Anlage könnte es auch sein. Leider ist sie, ebenso wie die Häuser, ungepflegt und vernachlässigt, die Einrichtung teilweise defekt. Auch die Sauberkeit lässt sehr zu wünschen übrig. Zudem muss man sehr lärmresistent sein, vor allem nachts. Leider nicht zu empfehlen.

Geen aanrader met kinderen

Familie Nederland
9-2-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Als je bij de elanden zit verga je van de stank. Er zijn een aantal huisjes die aan de elandentuin grenzen. Daar lopen ook steeds mensen om naar de elanden te kijken. De parkbeheerder was niet behulpzaam toen het meubilair het begaf, wij kregen zelfs een uitbrander. Kinderen liepen verwondingen op door berenklauw. Badkamer liep over bij het douchen.

Erholung Pur

Silvia
9-6-2017
  • Onderkomen10

Wir haben ein sehr schönes Wochenende hier verbracht.

Das Essen Lecker und die Unterkunft TOP

Familie Merkelbach bis zum Nächsten Mal

Super, immer wieder :-)

Nina
9-6-2017
  • Onderkomen10

Als erstes die Lage ist ein Traum. Fast kein Handynetz, was wir Super fanden. Alle sehr Nett und hilfsbereit und freundlich.

Wir kommen wieder :-)

Nie wieder !!!!!

Traut
27-12-2016

Sehr schlechter Service unfreundlich, Essen ungenießbar lange Wartezeiten wenn man genau hinschaut ist es alles runtergekommen das kein Interesse an das objekt vorhanden ist schade nicht weiterzuendfehlen.man bekommt das Gefühl als Gast das es nur ums geht.

Leuk park maar kijk uit wat je boekt !!

Gea en Wim
23-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wij verbleven een weekje op dit leuke kleine park midden in de bossen. Gerund door een gezin. Pas echter op wat je boekt want op het terrein staat, buiten de chalets, nog een zeer oud gebouw (1949) die zij verdeeld hebben in drie appartementjes. Wil je meer weten over deze onderkomens, inclusief foto's, kijk dan op de website van Gea en Wim. Links zijn hier niet toegestaan dus toets in je zoekmachine Gea en Wim in en je ziet vanzelf onze reisverhalensite verschijnen waar je onze bevindingen en die van anderen kunt lezen.

Geen tweede keer

R.Verschuren
21-9-2016
  • Onderkomen7

Park ziet er leuk uit.het huisje was schoon,maar de inventaris was van een rommelmarkt gekomen.Verschillende stoelen,een allegaartje van servies en bestek.Keuken onder de trap,dus meerdere keren het hoofd gestoten.De omgeving is prachtig met veel bezienswaardigheden.

Feier mit Enttäuschung

Steffi
14-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Völlig überteuert und Buffet unterste Mittelklasse. Preise pro Kopf teurer als bei einer gewöhnlichen Hochzeit. Alles in allem betriebsblindheit. Sogar die Soße wurde vergessen. Beim vorbeilaufen an der Küche hätte man innerlich gedacht man hätte lieber nichts essen sollen. Nur so als Tipp. Bei so einem Chaos und Unsauberkeit welches man gesehen hat sollte man doch die Türe nicht noch offen stehen lassen .

Voor herhaling vatbaar

Jess
23-7-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het park ligt midden in de bos waardoor het er heerlijk rustig is. Met z'n tweeën hadden we een 4-persoonshuisje , wat erg ruim was. Alles was aanwezig en het appartement was schoon! Bij het park is een kleine speeltuin. Ook beschikt dit park over het grootste blokhut restaurant van de wereld waar je heerlijke snitzels kunt eten! s' morgens worden de broodjes aan de deur gehangen, dus je hoeft er niet uit voordat je wilt ontbijten! Het is een knuspark waar je heerlijke kunt genieten!

Knus Parkje

Anx
29-5-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Leuk parkje verscholen in het groen. Het ligt afgelegen en rustig. Vanaf het park begin je meteen met mooie wandeltochten. Voor boodschappen moet je een flink stuk rijden. 's Ochtends broodjesservice, na bestelling worden de broodjes in een stoffen tas aan de voordeur gehangen. "Ons huisje" grensde met de tuin aan de loopweide van de elanden. Af en toe kwamen ze even bij ons gluren. Erg leuk!

De ruimte beneden was wat klein, zeker het aanrecht onder de trap was voor ons wat lastig, omdat we groot zijn. Boven was het huisje erg ruim, ook fijn een aparte toilet extra boven.

Voor tieners is dit park geen aanrader, behalve een pooltafel en een bowlingbaan is er niets te doen. Kleine kinderen kunnen veilig spelen op groot grasveld dat volledig omheind is. Veel leuke uitstapjes (met de auto) in de omgeving zoals wenigerrode,quedlinburg. In de blokhut hebben we ook redelijk goed gegeten. De familie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wifi was er slecht. Voor een week een prima locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Merkelbach in Friedrichsbrunn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Merkelbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Merkelbach scoort een 6.02 uit 10 op basis van 17 reviews.