We hebben een aantal aanbieders voor Friedrichsbrunn voor je op een rij gezet:

Reviews over Friedrichsbrunn

Genieten

Jessica
    26-2-2017

Het dorp is erg rustig, maar dat is prima als je er komt om te genieten van de natuur! Rondom het hele dorp liggen bossen waar heerlijk in gewandeld kan worden. Op vakantiepark Merkelbach kun je, in het grootste blokhut restaurant van de wereld heerlijke snitzels eten. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorp met weinig activiteiten

Erik
    24-6-2013

Friedrichsbrunn is een klein stratendorp op een helling, waar eigenlijk weinig te doen is. Friedrichsbrunn is een rustig Duits dorpje, wat vooral wordt gebruikt als overnachtingsplaats door toeristen. Wel een goede basis om tot rust te komen en zonder veel toeristen tegen te komen wandelingen te ondernemen. Je bent vanuit het dorp snel op de bekende plekken van de Harz.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk klein oud oosteuropees plaatsje

eddy1664
    5-6-2013

Friedrichsbrunn is een kleine plaats met weinig voorzieningen. Ga daarvoor naar Thale. Thale is op een kwartiertje rijden dan ook de plaats waar je de inkopen kan doen of ruimschoots uit kan gaan eten.

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige omgeving wat een topper

familie grootes
    11-6-2009

We hebben ons prima vermaakt in Friedrichsbrunn en omgeving. In de dorp kan je heel goed en nog voordelig eten. Er zit een hele goede bakker. Vriendelijke mensen. En je kan er hele mooie wandelingen maken. Ook op een paar kilometer van Friedrichsbrunn zijn er zeer mooie stadjes te bewonderen. Kortom zeer de moeite waard om daar op vakantie te gaan.

Gereisd met partner in Thu Jun 11 2009 15:22:53 GMT+0000 (UTC)
Friedrichsbrunn scoort een 7,3 uit 10, op basis van 13 reviews