Hotel Unstruttal

Kleine hotelsWeer vandaag9°2°
Hotel Unstruttal
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Unstruttal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Unstruttal in het Nederlands

Hotel Unstruttal is top

29-7-2014

Hotel Unstruttal is top. Uitstekende keuken. Geweldige (nieuwe) kamers, ruim, modern en fris. En buitengewoon aardige en attente eigenaren.

Gereisd anders in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unstruttal in Freyburg (Unstrut), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unstruttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.