Hotel Schlosshotel

5 reviews over Hotel Schlosshotel in het Nederlands

mooi gelegen hotel

wessel kroon
24-5-2013

Schlosshotel Blankenburg is een mooi, redelijk luxe hotel maar mist een beetje sfeer. de kamers zijn ruim en schoon. Goede bedden. Het restaurant is zakelijk, maar voldoet meer dar goed. De bar omgeving mist de sfeer en nodigt niet uit om er langere tijd te vertoeven.

Gereisd Met vrienden in Fri May 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel

Jan
24-2-2013

Het modern ingerichte hotel ligt vlak bij de "Altstadt" naast een park en aan de voet van een wandelgebied. De inrichting is nogal kil en modern integenstelling tot de rest van de omgeving. De kamers zijn schoon, goed bed en ruime badkamer. Personeel allervriendelijkst en behulpzaam. Prijs/kwaliteit zeker met een 3=2 aanbieding (€89 incl. ontbijt 2=pers) uitstekend. Alleen ontbeten gebruikt. Ruime sortering, vers fruit. Als startpunt voor wandelingen en tochtjes uitstekend. Ski mogelijkheden verder weg. Totaalbeeld is zeer positief.

Gereisd Met partner in februari 2013

mooi hotel

sefre
12-11-2012

Een mooi, nieuw hotel aan een park midden in het stadje, in een voormalige kazerne. Komt van buiten misschien een beetje streng over, maar wel stijlvol. Ruime kamers, van alles voorzien. De eet-/ontbijtzaal is een niet erg gezellige grote ruimte, lijkt meer op een refter. Het ontbijt was ook niet van de beste die we ooit gehad hebben. Het personeel is erg bekwaam, vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Fantastische plek

J W Bruens
20-8-2011

Super schoon en super vriendelijk. De ligging is perfect voor de verkenning van de Harz. Verder is de omgeving erg mooi. Her personeel is erg klantgericht ingesteld. De kamers zijn ruim en de badkamer is erg luxe uitgevoerd.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig gelegen hotel

Leo
1-7-2011

Hotel ligt aan de rand van Blankenburg bij een kasteel met een grote parktuin. Het is er goed verzorgd, maar echt luxe is er niet. Vanuit het hotel kun je verschillende leuke uitstapjes maken, b.v. in Thale (met de kabelbaan naar boven). Voorts is een bezoek aan Goslar een must. Wat een prachtig stadje (een monument). Maar Wernigerode mag er ook zijn. En dan met de stoomtrein naar de hoogste berg in Noord-Duitsland.

Gereisd Met partner in Fri May 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton
  • Tennisbaan5
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel in Blankenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.