Vakantiehuis Haus am Fuchsloch

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

1 review over Vakantiehuis Haus am Fuchsloch

• 1de jonge05-08-2008

gedateerd en niet netjes onderhouden

Huisje ligt in tuin van de eigenaar, dicht,ong.5 meter, op het huis van de eigenaar. Van rust is geen sprake omdat de eigenaren over het terras van het gehuurde huisje moesten om achter in de tuin te komen.Het huisje is gedateerd en niet netjes onderhouden toen wij er waren. Er lagen twee lagen vloerbedekking over elkaar en deze waren niet schoon en schoon te maken. Een stofzuiger ontbrak.Het bed was niet schoon ( hoofdeinde van bed was van stof)en in de dekbedden van de stapelbedden voor eventuele kinderen zaten grote bruine vlekken. Keuken is erg klein, er kon gekookt worden maar erg moeizaam.Het plaatsje Blankenburg is een erg mooi plaatsje,maar er is vrijwel niets meer te doen en erg uitgestorven. Er zijn bijna geen terrasjes of restaurants. Wel een mooi wandelgebied,dichtbij het huisje. Je kunt niet vanuit de tuin van het huisje het bos inlopen.

0 tips over Vakantiehuis Haus am Fuchsloch

0 vragen over Vakantiehuis Haus am Fuchsloch