Hotel Berghotel Vogelherd

2 reviews over Hotel Berghotel Vogelherd in het Nederlands

Niet Doen

pgjmkoop
8-9-2014

Sorry maar ga hier niet heen. Wij zijn hier 6 en 7 september 2014 geweest. En alles wat mijn voorganger in 2013 al schreef is nog steeds zo. Een diner waar je werkelijk van gruwelt. Er staat iets wat een buffet moet voorstellen de eerste de beste voetbal kantine heeft het beter voor elkaar. Wat er dan al ligt ( als er iets ligt) bbbrrrrrr Onvriendelijk zeg maar gerust bijna onbeschoft personeel, een baas die er rondt loopt als een dictator. Als je net als wij ook nog een lunch pakket mee geboekt hebt kan je echt lachen. Wij kregen na veel bedelen het beloofde pakket ( helaas zou je bijn zeggen) een pakketje brood wat zeker meer als een week oud was kei en kei hard. We hebben het terplekke maar in de bak gegooid zelfs de vogels wouden we dat niet aan doen.

Jammer het hotel staat wel op een mooie plek maar vergeet het echt.

Gereisd Met partner in september 2014

Niet meer van dezer tijd

benthor
9-9-2013

Bij aankomst leek het een mooi hotel. Maar eenmaal in het hotel, zag je een oubollig restaurant, waar je doorheen moest lopen om in het hotel te komen. Dit was nog veel minder, totaal geen sfeer, op zowel de gangen als de kamers, met een groezelige vloerbedekking. Kamers zijn erg gehorig en klein. Wil je om 18.00u een drankje bestellen, duurt het erg lang, want het personeel is dan bezig met het buffet. In het restaurant kon je vanaf 18.00u eten (bij HP). Je moet er dan ook zijn, want het wordt niet bijgevuld. Eten is simpel, geen hoogstaand buffet. Evenals 's morgens bij het ontbijt worden er behalve broodjes niets bijgevuld. Het enige echte plus-punt is het buitenterras, wat grenst aan het restaurant. Personeel was niet vriendelijk, een ober bekte een andere ober af in het restaurant. Een receptioniste, welke er 's morgens was was eveneens zeer onvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in september 2013

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Vogelherd in Blankenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Vogelherd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.