Goed nieuws! Alle Europese landen hebben nu code groen of geel. Lees hier wat dat betekent voor jouw vakantie.

Vakantie in Bernburg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bernburg

Reviews over Bernburg

• 8fikokevr16-07-2013

Leuke wandelstad.

Rivier, slot, cultuur, idyllisch gedeelte, naast het, ook wel aanwezige verval. Mooi gemeentehuis, leuke fonteintjes, mooi uitzichten.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Bernd Zimmermann19-02-2009

Schönes Städtlein, aber...

In Bernburg gibt es hübsch restaurierte Gebäude, ein beeindruckendes Renaissance-Schloss nd kilometerlange Spazierwege entlang des Saaleufers... doch leider scheint man sich unter den Verantwortlichen nicht darum zu kümmern, das Städtlein für Gäste und Besucher interessant zu erhalten: Zu Stoßzeiten hat die Kleinstadt ein Verkehrsaufkommen, wie Berlin oder Stuttgart, chemische Industrie mitten in der Stadt und zwei riesige (ja genau, zwei!) Müllverbrennungsanlagen, von denen eine noch im Bau ist und Ende des Jahres 2009 in Betrieb gehen soll. Fazit: Wer etwas auf seine Gesundheit hält, sollte um Stad und Region einen Bogen machen - künftig noch mehr als heute schon.

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 3Omgeving
    • 4Sfeer in stad

augustus 2008

• 5A.van Berkel28-04-2008

Ben in 1943 in Bernburg geboren en op de dag dat ik 65 jaar werd (61 jaar later)was ik weer in Bernburg. Het is een mooie oude stad met mooie gebouwen , mooi theater en niet te vergeten het "Schloss" van Bernburg met de schitterende rosengarten. Bij het slot staan nog altijd bruine beren (Bernburg is hiervan afgeleid), die ook op mijn vroegste baby foto's staan.Erg leuk om daar weer te zijn, maar ook om de sfeer van zo'n oude stad op te snuiven. Een aanrader....

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur