Reviews over Bergwitz

Leuke camping.

Heidi,
    18-10-2013

Na een paar dagen Berlijn gingen wij naar deze camping om even te rusten. Prima omgeving om dat te doen. Mooi gelegen camping tussen bossen en aan het water. Goeie plaatsen voor campers. Douchen is geen onverdeeld genoegen, met een duur muntje krijg je maar 3 minuten warm water. Zou je iets te lang stoppen tussentijds "denkt" de douche dat je al klaar bent en komt er geen warm water meer. Personeel aan de receptie is erg vriendelijk. Stroom is 16A.

Gereisd met partner in augustus 2013

Camping aan prachtig meer

jacco_karin,
    12-8-2013

Deze camping is vrij groot, maar dit zijn vooral vaste plekken. Vooraan is een veldje voor de toeristen. Plaatsen voldoende groot. Sanitair kijkt een beetje gek want de wc's zijn van rvs. In de toiletten een spuitje om de bril schoon te maken, dus niks mis mee. De douches zijn wel verouderd. De deuren daar kun je bovenuit kijken, gekke ervaring. De douche is met een muntje 3 minuten. Als je er nog een muntje in wilt gooien moet je uit je hokje, tja... Je kunt de straal wel onderbreken ;-)

Het meer is echt geweldig. Super helder water, leuk om te zwemmen en te snorkelen. Strandje is niet heel groot maar voldoet prima. Wij waren hier met erg mooi weer en hebben ons prima vermaakt! Gratis wifi rondom de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

uitstekende camping

Th.bakker,
    3-10-2010

ruime plaatsen, sanitair redelijk maar kort vanwege de munten en erg weinig douches en toiletten

Gereisd met partner in september 2010