Hotel Zur Brockenbahn

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Brockenbahn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Brockenbahn

• 6No Nick13-08-2014

Twijfelachtig

Het Hotel is oud, de kamers zijn groot ( althans degene die wij hadden ) met een zithoek. Het ontbijt is ruim voldoende maar het diner laat te wensen over. Veel van het aangebodene is te zout en/of smaakloos. De bijlagen in de vorm van groenten bestaat regelmatig uit een blaadje sla met 2 plakjes komkommer en 1 plakje tomaat. De bedden ( matrassen ) waren ronduit slecht. De ijzeren spiraalvering was duidelijk voelbaar waardoor prettig liggen- laat staan slapen - al snel onmogelijk was. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Al vond ik het ongepast dat een gast te verstaan werd gegeven dat hij ( alleen reizend ) niet aan een tafeltje hoorde te gaan zitten dat voor 2 personen gedekt was. Hij moest zijn bord en kopje koffie oppakken om aan de juiste tafel ( voor 3 personen ) plaats te nemen. Het kwam bij de dame in kwestie kennelijk niet op het ene couvert van de andere tafel om te leggen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Brockenbahn voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Zur Brockenbahn