Aparthotel Harzhaus

We hebben een aantal aanbieders voor Harzhaus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Harzhaus in het Nederlands

pg_lennards
28-10-2011

Hotel Harzhaus ligt in een schitterende omgeving en is goed bereikbaar. We hadden halfpension geboekt, geen seconde spijt van gehad. Elke avond een voortreffelijk 3-gangen menu. Het ontbijtbuffet heel uitgebreid. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Oct 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed restaurant, mooie omgeving, kamers geen 4*

Monique
12-5-2009

Het hotel heeft 4*, volgens de Deutsche Hotel klassifizierung en zou aan een aantal standaards moeten voldoen. Echter: De kamer haalde het minimum van 18 m2 niet; Geen minibar/roomservice; Geen safe; Geen wasservice; Creditscards worden niet geaccepteerd.

De douchekabine was onaangenaam klein

Heel goed waren:

Het restaurant en de creaties van de chefkok; Goed omvangrijk ontbijtbuffet; Personeel heel attent en aardig; Fantastische (wandel)omgeving; Honden zijn welkom voor slechts € 6,-- per verblijf.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima eten, mooie omgeving, echter kamers geen 4*.

Monique
12-5-2009

De douchekabine was onaangenaam klein

Heel goed waren:

Gereisd Met partner in Tue May 12 2009 17:03:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Harzhaus voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Harzhaus in Benneckenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Harzhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.