Appartement Ferienwohnung & Pension Bothe

1 review over Appartement Ferienwohnung & Pension Bothe in het Nederlands

Netjes, Schoon, Centrale ligging

J.M. Hagenauw
21-11-2009

Wij hadden een schoon, net appartement voor niet te veel geld. Centrale ligging vlakbij supermarkt, pizzeria etc.

Gereisd Met partner in november 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung & Pension Bothe in Benneckenstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung & Pension Bothe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.