Hotel auf der Hohe

29 reviews over Hotel auf der Hohe in het Nederlands

wat een leuk hotel

karola
10-8-2015

wij zijn een paar dagen in dit hotel geweest en hebben er genoten. Wij hadden een HP arrangement en hebben daar heerlijk gegeten. Het ontbijt was ook super lekker. We hadden een mooie ruime kamer met heerlijke bedden. Het is geen sterren hotel maar een familie hotel en dat merk je aan de sfeer, Iedereen is daar vriendelijk en de uitbater is een nederlander die erg zijn best doet om je veel over de omgeving te vertellen en zelfs route mapjes heeft klaar liggen met tips. De omgeving van ballenstedt is ook erg mooi en een bezoekje naar bijv. Quedligburg is zeker de moeite waard. Wij hebben besloten dat wij graag weer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Brabant in Duitsland

Rob van den Bosch
9-4-2012

Wij zijn 4 dagen in hotel Auf der Hohe geweest. De eigenaar is afkomstig uit Brabant en dat straalt hij uit. Gemoedelijkheid, gezellighied, bijzonder goed eten en tijd voor zijn gasten. En dat geldt ook voor zijn personeel. Een aanrader en wij komen terug. Ook voor de prachtige omgeving en kleine stadjes.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een onverwachte belevenis!

T. de Vries
17-12-2011

Toen we naar het hotel toereden waren de verwachtingen niet hoog gespannen. Op het plaatje was een onduidelijk gebouw te zien met op de voorgrond een drietal levensgrote motorfietsen. Alsof het ging om het clubgebouw van motorduivels. Niets bleek echter minder waar te zijn. Een vriendelijke ontvangst, geen duivel te zien, een rustige en comfortabele kamer met prima bedden, een fijne leunstoel en mooie meubelen, een viersterren ontbijt , een eigenaar die zich inspant om je alle geheimen van de Harz en dat zijn er niet weinig onder de aandacht te brengen, kortom wat wil je nog meer... Alsof het toch nog niet genoeg was kregen we van de hoteleigenaar bij ons vertrek ook nog elk een flesje kruidenlikeur uit de streek aangeboden. En we waren maar veilingklanten dus veel is er niet betaald. Ik besluit dus met Ronnie en zijn team onder toekenning van de Ridderorde voor Gastvrije Hotels hartelijk te bedanken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Wed Dec 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige service

marion
16-9-2011

Hele fijne dagen gehad, hoteleigenaar Ronnie maakt het iedereen geweldig naar hun zin en staat meteen klaar om iets uit te printen en de weg te wijzen naar mooie plekjes en die zijn er in het Harz zeer veel. Ook hotelkamer en het eten waren goed verzorgd, een fijne plek om er te vertoeven.

Gereisd Met partner in september 2011

prima plek

svangijssel
13-9-2011

Ronnie je hebt voor ons drie hele mooie dagen er van gemaakt goede reis in formatie over de streek het eten was geweldig we kommen vast weer terug bedankt ga zo door.

Gereisd Met partner in september 2011

geweldig

Annemarie Flip Annie en Willie
12-9-2011

We hebben een schitterende tijd gehad in het hotel, heel erg vriendelijk personeel , eten goed. kamers netjes. Super mooie omgeving, om alles te bekijken, de hotel eigenaar legt je precies uit wat er in de omgeving te beleven is. Nogmaals Ron bedankt voor de mooie en gezellige dagen bij jou, we zijn er volgend jaar weer.

Groetjes Annemarie Flip Annie en Willie

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Uitstekend hotel en restaurant.

Flip
12-9-2011

Eigenaar Ron en personeel zeer vriendelijk en netjes, prima hotel super tijd gehad daar en ligt ook nog in een prachtige omgeving, Ron helpt je iedere morgen om enn fantastische dag te hebben. We zijn er zo snel mogelijk weer.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Arie en Dinie
27-8-2011

We waren vier dagen in dit hotel, en hebben het erg naar onze zin gehad. Prima kamer, heerlijk ontbijt en avondeten.Fijne sfeer,eigenaar Ronnie en personeel doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Sun Aug 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

TC
14-8-2011

Via veiling dit hotel geboekt. Helaas hadden wij een kamer met uitzicht op de Shellpomp naast het hotel, waar 's avonds hangjongeren behoorlijk luidruchtig konden zijn. Kamer ietwat gedateerd. Verder prima hotel met Nederlandse eigenaar die alle tijd voor zijn gasten neemt en goede tips geeft. Het ontbijt is heerlijk, alles was je maar kunt bedenken is aanwezig en voldoende. Ook hebben we elke avond gegeten in het hotel, prima kwaliteit-prijsverhouding! Een echte aanrader (alleen zorgen dat je niet "onze kamer" slaapt;-))!

Gereisd Met partner in juli 2011

perfect en klantvriendelijk hotel

Lennard
1-8-2011

Een zeer goed hotel heel erg goed verzorgd en een eigenaar die het alleen maar fijn vind als hij het zijn klanten erg naar hun zin kan maken en wat hem ook heel goed lukt echt perfect en heel keurig en vriendelijk personeel het eten is ook echt een aanrader heel erg lekker en ook nog goedkoop ook alles gaat daar heel erg gemoedelijk en de omgeving is prachtig .We zijn er 4 dagen geweest het is echt een aanrader ,het is niet commercieel maar zeer klantvriendelijk de eigenaar is heel goed bezig en heeft nog plannen zat ik wens hem en zijn personeel ook heel veel succes .

Lennard en Tineke Klein Amsterdam {Voorst gem.Voorst }

Gereisd Met partner in juli 2011

• ZwembadJacuzzi

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel auf der Hohe in Ballenstedt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel auf der Hohe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.