Vakantiepark Harzer Feriengarten

8,2

• Onderkomen9,5
  • Activiteiten7,0

4 reviews over Vakantiepark Harzer Feriengarten in het Nederlands

Naast huisjes is hier ook een camping.Een kleine camping met maximaal 11 plaatsen. Iedere plek heeft een privé badkamer, met douche toilet en wastafel. Ook is er een ruim slecht weer verblijf en voldoende speelruimte voor de kinderen. De camping bevind zich in het midden van het dorp op de grens met Genrode. Toch is de ligging rustig. Een ideale basis om de Harz te verkennen. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, de smalspoorbaan voor de Harz op loopafstand. Helaas was het Kurbad in de directe omgeving al sinds 2013 gesloten. Hier wordt op de website van de camping geen melding van gemaakt.

De camping eigenaren zijn zeer zakelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Oase van rust

Bert
26-7-2013
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Dit park is eigenlijk een schitterend aangelegde tuin, waarin hier en daar een paar bungalows zijn geplaatst. Verschillende mooie hoekjes en vijvertjes.

Voor kinderen en tieners is er niet veel te doen. Er is wel een speelveld met een tafeltennistafel en een volleybalnet, maar dat is het dan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

heerlijke vakantieplek

Christina
9-8-2012
  • Onderkomen10

Goed onderhouden, bijna autovrij, klein vakantiepark.

Schiterende huisjes, twee onder 1 kap, maar zodanig geschakeld dat je je 'buren' niet ziet of hoort. Alle huisjes zijn gelijkvloers. Wij verbleven in bungalow 9. Nieuw en 5 sterren.

Rondom de huisjes staan fruitbomen, veel groen en veel vijvers. Het speelveld staat op het parkgedeelte en is ruim: een volleybalnet, pingpongtafel, speelhuisje met glijbaan, zandbak, schommels en een trampoline.

Er zijn ook kippen, geitjes en pauwen rond. Als je in huisje 9 verblijft zul je die zeer vaak tegenkomen. Laat de voordeur open en de pauw stapt regelmatig binnen om zichzelf te bewonderen in de gangspiegel.

Op het park zijn vele zitjes gemaakt om van de rust en de omgeving te genieten. Er is een BBQ die je mag lenen. Voor de openhaard is er gratis hout, maar in het huisje is ook cv aanwezig.

Kortom een superpark en super huisjes als je voor je rust komt en als je niet op stampende disco's zit te wachten zeer aanbevolen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooie tuin, goed verzorgde huisjes

h.wuisman
13-5-2010
  • Activiteiten6

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het huisje was erg mooi en zag er goed verzorgd uit. De bedden waren opgemaakt, er was koffie, haardhout, tuinstoelen ,kortom een leuke manier om de vakantie te beginnen. De huisjes liggen verspreid in de fantastische tuin. Voor de kinderen is er een voetbalveldje, tafeltennis (bordjes liggen erbij), een zandbak. Maar voor kinderen is dit park wel erg rustig. De sfeer van dit park spreekt ouderen wel meer aan.

De omgeving is erg mooi en de dorpjes erg omheen ( met oude DDR-sfeer)zijn toch gezellig. Veel kastelen, bossen, in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Harzer Feriengarten in Bad Suderode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Harzer Feriengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.