Pension Felsengrund

Meer pension info

58 reviews over Pension Felsengrund

• 8H. Evers30-12-2011

het was heel goed

Het was een goed weekend en een prachtige omgeving.wel voor heraling vatbaar

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Gerard en Astrid Oude Pekela ( NL )06-06-2011

Een prima plek, zeker voor motorrijders

Wij hebben met een kleine club motorrijders er 3 nachten verbleven bij Betty en Andre. We waren met 6 motoren en 2 auto's, daar er 2 kleine kinderen mee waren. Voor de ouders met kind was er een kamer met een keukentje en daarbij een ruime badkamer en een sfeervol terras. Op dit terras hebben we ontzettend veel plezier beleefd. Overdag en s'avonds heb je een geweldig uitzicht. Vanaf het terras zie je een uitkijktoren midden op de berg. Vanaf de uitkijktoren kun je de omgeving van Bad Suderode overzien en heb je kilometers zicht. Het is even klimmen maar dan heb je ook wat. Bettty en Andre staan open voor alles. Als ze iets voor je kunnen betekenen dan zijn er voor je. Het eten was naar mijn mening dik in orde. Betty kwam zelfs even persoonlijk naar de kamer om te informeren hoe laat wij graag ons eten wilden hebben. Zeker als je net een tourrit achter de rug hebt is dit heel prettig. Betty en Andre, bedankt voor de gastvrijheid en verder heel veel succes.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Tom en Ingrid09-05-2011

heerlijk relaxt voor een paar dagen ertussen uit.

Van 1 t/m 4 mei in pension Felsengrund overnacht in een driepersoonskamer, was ruimte genoeg voor 2 volwassenen en een kind. Hartelijke ontvangst en we voelden ons zeer op ons gemak.Ontbijt was prima en de ligging van het pension is zeer gunstig om uitstapjes te maken. Het zwembad in het dorp is op loopafstand van het pension en was ook 's avonds open.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 5vakantieganger08-03-2011

meer verwacht

Helaas hadden we een kleine kamer. Er paste net een 2 persoonsbed en een kledingkast in. Tussen het voeteneind en het TV-tafeltje moest je je doorwurmen zo smal. Helaas was de oude stijl van Felsengrund niet terug te vinden in de hotelkamer. De douchecabine was erg klein (70x70). De badkamer was wel netjes en schoon. Het eten was niet lekker. De kok zou een lot uit de loterij zijn, wij hebben er niets van gemerkt. Het door ons bestelde kaasfondue was koud met klontjes. Als ontvangst kregen we koffie uit de automaat met een ontdooide berliner bol uit de magnetron. Jammer. Ontbijt niet bijzonder. Wij begrijpen de hoge beoordelingen niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 10Liesbeth van der Meer03-12-2010

Geweldige plek en geweldige ontvangst en verblijf

We kwamen om uit te rusten en nieuwe energie op te doen en dat is mede met de dank aan Betty en Andre zeker gelukt wij komen nog een keer terug

Gereisd met partner in november 2010

• 8Mieneke28-11-2010

plezierig en gemoedelijk pension

Vriendelijke ontvangst door Andre en Betty, er heerst een "thuis gevoel" We sliepen in de torenkamer,erg knusjes met mooi uitzicht, lekkere douche, heerlijk gegeten,prima ontbijt! Een barretje waar je even kan zitten hebben we wel een beetje gemist, maar... er is een ruimte waar je kan zitten, iets kan drinken,tv kan kijken, je schrijft op wat je hebt genuttigd en rekend later af, misschien wat meer sfeer aanbrengen in die ruimte dan is het helemaal oke! Het eerste advent weekend met sneeuw,kerstmarkten,gluwein, met de stoomtrein door de sneeuw naar de Brocken waar het sprookjesachtig mooi was ! Wat wil je nog meer! We hebben een super weekend gehad!

De negatieve beoordelingen (gelukkig niet veel) snappen we helemaal niks van

Betty en Andre bedankt en veel succes! Groetjes Nico en Martina, Bert en Mieneke uit Bovensmilde

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10Carla Spapens23-11-2010

Geweldige service in een prachtige omgeving

Gelegen in de Harz, waar tal van mooie bezienswaardigheden zijn werden we enorm vriendelijk ontvangen door het Nederlandse echtpaar André en Betty Ottens. We hadden een torenkamer, die er echt schattig uitzag. Klein maar fijn. Het eten was prima en niet duur. We hebben ervan genoten! Het enige minpuntje was dat er op de kamer geen passpiegel was...

Gereisd met partner in november 2010

• 9Hans & Anne-Marie28-10-2010

Felsengrund: een plek om naar terug te gaan!

Felsengrund heeft alles om tot rust te komen, genieten van de natuur, en zeker ook genieten van de gastvrijheid van de fam. Ottens. Vanuit Felsengrund zijn er schitterende uitstapjes in de omgeving te maken ( een aanrader was Quedlinburg).

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Henk en Willy van Dijk.22-10-2010

we komen weer terug.

we zijn met de kinderen en kleinkinderen een paar dagen te gast geweest bij Andre en Betty en hebben het echt naar onze zin gehad . We gaan niet opsommen wat goed is , want dan word het een heel lang verhaal We zullen de gastvrijheid niet vergeten en de liefde wat zij hebben voor het vak . als we toch een nadeel moeten opnoemen , en dat is dan onze eigen schuld, Het was te kort dat we er zijn geweest . Dus wat is daar aan te doen ?Er weer heengaan'. En dat gaat zeker gebeuren . Henk,willy,Marc,Leon,Sabrina,Resa,Mila.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Mieke Goethart19-10-2010

goed toeven, sfeervol pension, prachtige omgeving

Pension Felsengrund in Bad Suderode is, wat ons betreft, een echte aanrader. Het is een rustiek hotel waar je zeer gastvrij ontvangen wordt. Tel daar de mooie omgeving bij op, en je hebt alles om een paar dagen (of langer) heerlijk bij te komen. Wij hebben nog lang niet alles gezien in de omgeving en willen zeker nog een keer terugkomen. Niet in het laatst om weer van de gastvrijheid van Andre en Betty te kunnen genieten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Pension Felsengrund info