We hebben een aantal aanbieders voor Bad Suderode voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Suderode

heerlijke camping kurcamping Harzer Feriengarten

overbeek,
    15-8-2017

Naast huisjes is hier ook een camping.Een kleine camping met maximaal 11 plaatsen. Iedere plek heeft een privé badkamer, met douche toilet en wastafel. Ook is er een ruim slecht weer verblijf en voldoende speelruimte voor de kinderen. De camping bevind zich in het midden van het dorp op de grens met Genrode. Toch is de ligging rustig. Een ideale basis om de Harz te verkennen. Veel bezienswaardigheden in de omgeving, de smalspoorbaan voor de Harz op loopafstand. Helaas was het Kurbad in de directe omgeving al sinds 2013 gesloten. Hier wordt op de website van de camping geen melding van gemaakt.

De camping eigenaren zijn zeer zakelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Oase van rust

Bert,
    26-7-2013

Dit park is eigenlijk een schitterend aangelegde tuin, waarin hier en daar een paar bungalows zijn geplaatst. Verschillende mooie hoekjes en vijvertjes.

Voor kinderen en tieners is er niet veel te doen. Er is wel een speelveld met een tafeltennistafel en een volleybalnet, maar dat is het dan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

heerlijke vakantieplek

Christina,
    9-8-2012

Goed onderhouden, bijna autovrij, klein vakantiepark.

Schiterende huisjes, twee onder 1 kap, maar zodanig geschakeld dat je je 'buren' niet ziet of hoort. Alle huisjes zijn gelijkvloers. Wij verbleven in bungalow 9. Nieuw en 5 sterren.

Rondom de huisjes staan fruitbomen, veel groen en veel vijvers. Het speelveld staat op het parkgedeelte en is ruim: een volleybalnet, pingpongtafel, speelhuisje met glijbaan, zandbak, schommels en een trampoline.

Er zijn ook kippen, geitjes en pauwen rond. Als je in huisje 9 verblijft zul je die zeer vaak tegenkomen. Laat de voordeur open en de pauw stapt regelmatig binnen om zichzelf te bewonderen in de gangspiegel.

Op het park zijn vele zitjes gemaakt om van de rust en de omgeving te genieten. Er is een BBQ die je mag lenen. Voor de openhaard is er gratis hout, maar in het huisje is ook cv aanwezig.

Kortom een superpark en super huisjes als je voor je rust komt en als je niet op stampende disco's zit te wachten zeer aanbevolen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

het was heel goed

H. Evers,
    30-12-2011

Het was een goed weekend en een prachtige omgeving.wel voor heraling vatbaar

Gereisd met vrienden in januari 2011

Een prima plek, zeker voor motorrijders

Gerard en Astrid Oude Pekela ( NL ),
    6-6-2011

Wij hebben met een kleine club motorrijders er 3 nachten verbleven bij Betty en Andre. We waren met 6 motoren en 2 auto's, daar er 2 kleine kinderen mee waren. Voor de ouders met kind was er een kamer met een keukentje en daarbij een ruime badkamer en een sfeervol terras. Op dit terras hebben we ontzettend veel plezier beleefd. Overdag en s'avonds heb je een geweldig uitzicht. Vanaf het terras zie je een uitkijktoren midden op de berg. Vanaf de uitkijktoren kun je de omgeving van Bad Suderode overzien en heb je kilometers zicht. Het is even klimmen maar dan heb je ook wat. Bettty en Andre staan open voor alles. Als ze iets voor je kunnen betekenen dan zijn er voor je. Het eten was naar mijn mening dik in orde. Betty kwam zelfs even persoonlijk naar de kamer om te informeren hoe laat wij graag ons eten wilden hebben. Zeker als je net een tourrit achter de rug hebt is dit heel prettig. Betty en Andre, bedankt voor de gastvrijheid en verder heel veel succes.

Gereisd met vrienden in juni 2011
Bad Suderode scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews