We hebben een aantal aanbieders voor Bad Kösen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Kösen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Kösen

Mooie camping niet ver van dubbelspoor

Gerards,
    13-1-2016

Erg vriendelijke ontvangst. Gezellig en goed restaurantje op de camping.

vlak en mooi kort gemaaid gazon. Camping ligt op een paar honderd meter van een (dubbel)spoorbaan. Voor treinliefhebbers prachtig, voor wie uitsluitend rust wil niet.

In de omgeving: kastelen en gezellige stadjes / dorpjes

Gereisd met partner in augustus 2015

Jammer van die kleine kamer

Hubert,
    14-8-2013

Het hotel is mooi gelegen op een heuvelflank met mooi zicht op Bad Kösen. Een wandeling naar het centrum duurt een tiental minuten. Voor de terugkeer dient rekening gehouden met een steile helling. Ik kreeg singlekamer nr. 6 toegewezen. De totale oppervlakte van die kamer is minder dan 10 vierkante meter, mini-badkamer inbegrepen. De overgordijnen verduisteren bijna niet. Alhoewel voldoende bergruimte is de kamer weinig praktisch wegens te klein. Het is moeilijk om komfortabel naar de tv ( flatscreen) te kijken weeral wegens te klein. Uitsluitend duitse zenders op tv. Geen airco. Komfortabel bed.

Uitbaters en personeel bijzonder vriendelijk. Uitgebreid en lekker ontbijt. Kwaliteit eten in restaurant valt goed mee. Ruim buitenterras en veranda. Flesje spuitwater en wat fruit op de kamer bij aankomst.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Mooie camping zonder activiteiten, uitgezonderd roeien, 20

Bertus Veldhuizen,
    13-1-2008

Mooie camping zonder activiteiten, uitgezonderd roeien, 20 min. lopen van Bad Kosen, rustig

Gereisd met partner in augustus 2006