Hotel Zum Harzer Jodlermeister

Hotel Zum Harzer Jodlermeister
8,5

5 tips over Hotel Zum Harzer Jodlermeister

Suzy, 23-6-2016
De streek,is zeker een aanrader voor wie van rust houdt en graag wandeld.
Wendy, 26-7-2014
De Harz biedt legio mogelijkheden om je te vermaken. Bijvoorbeeld Thale, de omgeving is prachtig en in de herfst met alle kleuren een geweldig gezicht. In Thale is ook een heerlijke sauna, en we hadden heerlijk weer in oktober... Ook kun je hier naar de Hexentanzplatz en ff met de rodelbahn. Ook in de buurt gewandeld en genoten...
Daniel, 4-9-2013

De 4-daagse" Harzcard" is een prachtige zaak.

59€ per persoon die je 4 dagen tijd geven om méér dan 100 bezienswaardigheden/kastelen /musea/ parken / smalspoorbaan...enz. GRATIS te bezoeken. Met de rit per spoor naar de top van de "Brocken" (= de hoogste berg van de Harz) heb je reeds de helft van de kostprijs van deze kaart gerecupereerd. Deze kaart kopen is een must voor wie wil profiteren van het aanbod aan mogelijkheden, ongelooflijk. ( Wij spaarden ongeveer 120€ ).

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Harzer Jodlermeister voor je op een rij gezet:

hans lousberg, 22-8-2012
ga s middags ergens lekker eten
hans de wit, 10-10-2011
ook hele leuke dorpjes in de omgeving