Hotel Zum Harzer Jodlermeister

HotelKleine hotelsWeer vandaag24°7°
Hotel Zum Harzer Jodlermeister
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Harzer Jodlermeister voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Zum Harzer Jodlermeister in het Nederlands

Prachtige week gehad?

Renge, 11-4-2018

Prima ambiance, vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, zeer goede bedden, eenvoudig maar voldoende gegeten en natuurlijk een geweldig mooie omgeving en dat voor deze prijs!

Fantastisch, een aanrader, zeer vriendelijk

Mulders Rosette, 22-3-2018

Warme ontvangst, zeer lekker eten, vlotte bediening, zowel het personeel als de gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijke behulpzame mensen, een vraag of opmerking werd onmiddellijk behandeld, gezellige muziekavonden, in een woord TOP. De kamer had alles wat we nodig hadden, geen last van lawaai, lekker warm. Mooie omgeving. Dik in orde, wij gaan terug!

Fantastisch, super hotel!

van de graaf- Van Endert Johan en Elly, 8-10-2017

Het ontvangst, de bediening, de service, de kamer, het eten, ach gewoon weg alles dik in orden. Ik snap niet dat ik hier dan soms slechte reviews terug vind. Wij hebben niks aan te merken, je werd op je wenken bediend, super snelle bediening, nooit geen 5 minuten moeten wachten. De gastheer en zijn personeel, allemaal toppie, ook zijn optreden was kei leuk om het te mogen meemaken. De dag nadien was er een optreden in de namiddag ook daar zijn we naar toe geweest.

Het ontbijt, heel veel keuze, één keer iets vragen, en de volgende dag hoefde het al niet meer, het stond gewoon klaar, was er iets leeg of op, dat werd onmiddellijk bij gevuld. De sfeer in het restaurant was ook af. Een aanrader. Bedankt Andreas Knopf en je personeel, jullie zijn toppie!! We komen zeker terug.

zeer goed gezellig

albert van der schans, 29-7-2017

er is wel hoogteverschil.parkeren geen probleem

Gehorige kamer, goed bed, slecht avondeten

Fam Bos, 27-7-2016

Wij sliepen in de dependance die 50 m. hoger ligt aan een steile weg, parkeerplaats weer 50 m. hoger.

Kamer op zolder, houten vloer en erg gehorig.

Geen gordijn voor het dakraam, waardoor de kamer erg heet werd en je 's morgens om 05.30 uur wakker was.

Bedden goed, douche eenvoudig maar schoon.

Uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijk personeel.

Avondeten was in het hotel met onvriendelijk, ongeïnteresseerd personeel.

Eten zeer slecht. Soep was bremzout water met veel peper.

Verder een stuk varkenslever, een grote visstick of een bord sla met een ei, reepjes ham en kaas.

Alles zwom in een plas jus.

Aardappels waren grote ballen stijfsel.

Het verrassingstoetje van de kok....twee hoopjes witte ondefinieerbare smurrie.

We waren niet de enigen die erover klaagden.

Is dat bereid door een kok??????

Gelukkig hadden we erna een hotel dat 50 km. westelijker lag, even duur was met maaltijden die 100 procent beter waren.

Dat was eens maar nooit meer.

Eenvoudig maar goed

Suzy, 23-6-2016

De ligging was super, de kamer was klein, wel een grote badkamer. Het ontbijt was eenvoudig maar alles was er wel. Het avondeten was lekker maar basic, wat je thuis ook zou eten.

Fantastish

Schrooten Mia, 27-4-2016

Voor ons was het een gezellige en fijne vacantie.We hebben goed gewanteld en lekker geeten.Mooie streek. Het optreden 's avonds was heel fijn.

voor herhaling vatbaar

Kramer, 18-2-2016

vriendelijk personeel,goede bediening,schone kamers,verrast dat bed tijdens verblijf werd verschoont!

eten prima! 3 keuzemenu die je s morgens doorgeeft!

ontbijt beetje sobertjes!

elke avond muziek voor de liefhebber van duitse muziek,waar je geen hinder van hebt op je kamer!

mooie omgeving,maar echt niet geschikt voor mindervaliden!

verhouding prijs/ kwaliteit is echt goed

Fam .Lobbe, 31-1-2016

goed hotel vriendelijke bediening, kamers zijn schoon, grote badkamer, rustige omgeving, parkeren kan bij hotel op kosten van €6,00 per nacht, op parkeerplaats beneden is gratis dit is niet aan te bevelen voor mensen slecht ter been, eten is eenvoudig maar goed en smaak vol, echte aanrader voor mensen die willen wandelen en van rust genieten

dat een kok?? zo slecht kan koken schandalig

fam. de Graef, 26-1-2016

de kamers waren klein maar goed en schoon badkamer prima .het eten was verschrikkelijk slecht wij zijn niet flauw met eten maar dit sloeg alles zo slecht combinaties die niet bij elkaar passen zoals boerenkool {uit een pot?}met aardappelcrocetjes en een dikke lap vlees vol met vet en het bord vol met vet van saus daarna toetje was een verrassing er stond op de kaart laat je verrassen wat het was 2 conotops dat was inderdaad een verrassing!!!!!!!!!! en zo elke dag .................een goede maaltijd en smakelijk hoeft niet duur te zijn maar daar hebben ze daar volgens ons nog nooit van gehoord {een goede kok kan van weinig iets smakelijks maken} ....................wel een goede bediening gelukkig.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Harzer Jodlermeister in Altenbrak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Harzer Jodlermeister zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Harzer Jodlermeister scoort een 7.56 uit 10 op basis van 43 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: