Reviews over Altenbrak

Prachtige week gehad?

Renge,
    11-4-2018

Prima ambiance, vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, zeer goede bedden, eenvoudig maar voldoende gegeten en natuurlijk een geweldig mooie omgeving en dat voor deze prijs!

Fantastisch, een aanrader, zeer vriendelijk

Mulders Rosette,
    22-3-2018

Warme ontvangst, zeer lekker eten, vlotte bediening, zowel het personeel als de gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijke behulpzame mensen, een vraag of opmerking werd onmiddellijk behandeld, gezellige muziekavonden, in een woord TOP. De kamer had alles wat we nodig hadden, geen last van lawaai, lekker warm. Mooie omgeving. Dik in orde, wij gaan terug!

Fantastisch, super hotel!

van de graaf- Van Endert Johan en Elly,
    8-10-2017

Het ontvangst, de bediening, de service, de kamer, het eten, ach gewoon weg alles dik in orden. Ik snap niet dat ik hier dan soms slechte reviews terug vind. Wij hebben niks aan te merken, je werd op je wenken bediend, super snelle bediening, nooit geen 5 minuten moeten wachten. De gastheer en zijn personeel, allemaal toppie, ook zijn optreden was kei leuk om het te mogen meemaken. De dag nadien was er een optreden in de namiddag ook daar zijn we naar toe geweest.

Het ontbijt, heel veel keuze, één keer iets vragen, en de volgende dag hoefde het al niet meer, het stond gewoon klaar, was er iets leeg of op, dat werd onmiddellijk bij gevuld. De sfeer in het restaurant was ook af. Een aanrader. Bedankt Andreas Knopf en je personeel, jullie zijn toppie!! We komen zeker terug.

zeer goed gezellig

albert van der schans,
    29-7-2017

er is wel hoogteverschil.parkeren geen probleem

Degelijk

F. Droste,
    21-11-2016

Pension Harzresidenz ligt buiten het dorp Altenbrak, maar direct aan de LAW 'Hexenstieg'. Het is een redelijk groot pension die eenvoudig is maar functioneel, goed en schoon is ingericht. Bedden zijn goed, de eigenaren zijn vriendelijk. Het ontbijt is redelijk eenvoudig maar voldoende. En dan die prijs; 30-40 Euro p.tk.p.n., fantastisch toch?

Warm eten kun je bij hun buren; in een soort DDR kantine van een bungalowparkje; daar moet je geweest zijn.

Altenbrak scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews