Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle

Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle
9,1

32 reviews over Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

wandelen rustig slapen, ruimte, schoon,

enkele kamers iets te prijzig in verhouding tot appartementen

ongedwongen sfeer, soms moet je wel even rijden om steden te bezoeken.

Fraai appartement

gerard
2-9-2015

Zeer rustig gelegen in de bossen rond het dorpje Allrode. In de nabije omgeving weekeindhuisjes. Meerdere appartementen; ons appartement was ruim en modern ingericht. Grote tuin aan voor- en achterkant. Erg rustig en daar moet je van houden. Vriendelijke en behulpzame Nederlandse beheerders. Veelal kleine dorpjes in de omgeving waarvan Quedlinburg veruit het mooiste was vonden wij. Heel erg mooi en tot onze verbazing weinig toerististisch was de Teufelsmauer, een rotsketen met indrukwekkende vormen. In vergelijking met Thuringen waar wij later een week verbleven was onze indruk van (dit deel van) de Harz dat de inwoners ietwat afstandelijk waren en niet altijd (restaurants, cafe's) even klantgericht.

Prima plek!

Robert
30-8-2015

De Luppbodemühle lbestaat uit een aantal keurig ingerichte appartementen, voorzien van goede bedden, compleet ingerichte keuken, DVD speler inclusief o.a. mooie natuurfilms, het ontbrak ons nergens aan. De gastvrije Nederlandse eigenaren zijn een goede bron van informatie en zeer behulpzaam.

De accomodatie ligt op een rustige plek in een mooie (wandel) omgeving. Authentieke plaatsjes in de wijdere omgeving. Vergeet vooral niet om met eigen vervoer of de bus naar een van de omliggende plaatsen te reizen om daar met een smalspoor (stoom) trein over verschillende trajecten door de Harz te reizen. De treinen dateren uit een ver verleden en zijn uitstekend onderhouden. Een aanrader!

uitstekende plek

Janine
29-8-2015

Wat is de Harz een verrassend leuk vakantiegebied! En de Luppbodemuhle een prima plek om dan te verblijven: zeer complete, met zorg en aandacht ingerichte appartementen en een hartelijke ontvangst door de erg vriendelijke gastheer en -vrouw. We hebben heerlijk relaxen bij de Muhle (lezen, stromend beekje, kampvuurtje) afgewisseld met mooie wandelingen (makkelijk te maken, goed aangegeven) en leuke uitjes naar de historische stadjes in de omgeving. Volgend jaar weer!

rust en ruimte

Anoniem
27-8-2015

Schoon, ruim, rustig, goed verzorgt ontbijt, zeer behulpzame vriendelijke eigenaars,goede bedden, ruime kamer. Heerlijke omgeving, wandelen zonder steeds mensen tegen te komen, goedkoop uit eten, ruime maaltijden, mooie plaatsen om te bezoeken, Er zijn boeken, er is Wifi, een grote tuin waar je kunt zitten, BBQ, Het is moeilijk iets te vinden wat hier niet goed zou zijn.

super verblijf

Sjoerdje Koopmans
25-8-2015

Het is een prachtig, degelijk pand, gelegen op een mooi rustig plekje.

Grote tuin met verschillende plekken om te zitten, terwijl je het rustige geluid van de Luppbode hoort. Er is gelegenheid om een vuurtje te maken wat altijd heel sfeervol is.

Goed om te weten is dat het een wandelgebied is, dus goede schoenen meenemen.

De appartementen zijn schoon, ruim en sfeervol ingericht en ik moet zeggen: alles was er ook.

Heerlijk verblijf

Fantastische plek voor de wandelliefhebber

Lidy Meyer
3-5-2015

Appartement Luppebodemühle is een zeer ruim appartement voorzien van alle gemakken. Een volledig ingerichte grote keuken. Zeer warme ontvangst en zorgzame eigenaren. Informatiemap, kaarten en informatie openbaar vervoer is aanwezig. Het gratis busvervoer is ideaal. Wandelroutes starten direct vanuit het appartement. Een echte aanrader voor de natuur- en wandelliefhebber en voor de rustzoeker. (TV is gelukkig afwezig.)

mooi appartement in rustige bosrijke omgeving

h.stoffelen
1-12-2014

In een voormalig Oost-Duits VEB(Volkseigener Betrieb) hebben de eigenaren de beschikking over 4 appartementen. Wij hadden op de eerste

verdieping appartement Groen geboekt.

Het 80 m2 grote appartement is ruim van opzet, bevat 2 slaapkamers,

een badkamer, een zitkamer en een eetkeuken.

Aan de moderne inrichting is de nodige zorg besteed.

Vanuit de Luppbodemühle loop je direct de natuur van de Harz in.

In de directe omgeving zijn meerdere leuke karakteristieke stadjes te bezoeken.

Heerlijk wandelweekje

Josette Koopmans
18-11-2014

Een heerlijk rustige plek, ver weg van drukte. Vanuit het huis loop je zo in alle richtingen. De wandelingen staan goed aangegeven en in het appartement zijn een heleboel kaarten en boekjes aanwezig met beschreven wandelingen. Leuk is bovendien dat er voor gasten een kaart is waarmee je gratis met de bus kunt. Het was 's avonds goed thuiskomen in een gezellig en behaaglijk appartement. Alles is aanwezig, modern sanitair en niet onbelangrijk; een goed bed. Erna en Paul hebben zo nodig een boel tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. Bovendien staan ze open voor suggesties voor verbeteringen (op verzoek werd de tafel iets omlaag gezet). Kortom; we komen graag nog eens terug. Josette en Monique

Ideale plek voor een vakantie in de natuur

Amy Pluim Mentz
9-9-2014

Het gebouw is rustig gelegen in het dal van de Luppbode, met een groot stuk eigen terrein eromheen. Er is zelfs een waterval op het terrein!

Wij zaten met 3 volwassenen in appartement "Geel" op de eerste verdieping en konden genieten van het uitzicht op de tuin en op het bos, zodat je vanuit je luie stoel de vogels (o.a. zwartkoppen, winterkoning, mezen en goudhaantjes) kon bekijken. Er lagen wandelkaarten in het appartement zodat je meteen op pad kon om de (zeer fraaie) omgeving te verkennen. Voor als het slecht weer was, was er een dvd-speler en een bibliotheek aan boeken en dvd's die we mochten lenen.

De keuken was modern ingericht, voorzien van oven en magnetron, en naast een gewoon koffiezetapparaat was er ook een senseo.

Alles was schoon, en hand- en theedoeken waren aanwezig.

De eigenaren van het appartement deden er alles aan om het ons naar de zin te maken, en we hebben dan ook een droomvakantie gehad.

Vanuit het keukenraam hebben we een zwarte ooievaar zien vliegen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle in Allrode (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Naturferienhaus Luppbodemühle scoort een 9.06 uit 10 op basis van 38 reviews.