We hebben een aantal aanbieders voor Allrode (Harz) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Allrode (Harz) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Allrode (Harz)

Een prachtige plek voor de wandelliefhebber.

Lidy Meyer
    3-5-2015

Bosrijke omgeving uitermate geschikt voor de wandelaar. Wandelpaden zijn zeer goed aangegeven. Allrode is een zeer rustige plaats met een beperkt winkelaanbod. Voor de dagelijkse boodschappen ben je aangewezen op grotere plaatsen in de omgeving. Er zijn wel voldoende eetgelegenheden aanwezig.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

wandelparadijs

verweij
    10-6-2013

wel goed oriënteren welke wandelingen waarheen gaan. er staan wel 10 verschillende nummeraanduidingen, maar dan heb je wel een goede kaart nodig. Ook onderweg moet je soms goed zoeken waar de bordjes hangen, zodat je makkelijk mis loopt

Gereisd met vrienden in juni 2013

Landelijk Luftkurort en terecht.

j de groot
    27-8-2009

Geen winkels. Wel horeca; goed en niet duur uit eten. Prachtige omgeving en veel wandelroutes. Ongeveer 30km van Brocken, het letterlijke hoogtepunt van onze vakantie. Pittige klim en met huifkar terug naar Schierke.

Gereisd met partner in Thu Aug 27 2009 16:43:01 GMT+0000 (UTC)

Schatkist voor natuurliefhebbers

M. van den Akker
    26-5-2009

Allrode is een wat slaperig dorpje (600 inw.)met een heel groot en een paar kleinere hotels en een reeks vakantiewoningen. Je kunt er voor weinig geld goed logeren. Maar de grote rijkdom zit in de omgeving. Vanuit het dorp loop je in tien minuten in een prachtig landschap, naar keuze open of bossig. Heel veel routes, veelal goed aangegeven. Elke afstand, voor beginners en gevorderden,dorpjes rondom op loopafstand en uiteindelijk altijd wel een kroeg of Eiscafé voor honger of dorst. En vooral: je komt er onderweg bijna niemand tegen. Kilometers lang zie je geen mens en dat geeft je het idee dat de wereld van jou is. Wat een weelde. Voor strand, uitgaan of cultuur hoef je er niet heen, hoewel, er wordt gedanst in het hotel, dat ook beschikt over een uitgebreide wellnesstoestand. Maar het is een absolute aanrader voor natuurliefhebbers.

Gereisd met partner in Tue May 26 2009 13:25:15 GMT+0000 (UTC)
Allrode (Harz) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 15 reviews