Überherrn

Reviews over Überherrn

Heel goed bevallen

hansd,
    5-6-2017

Zeer vriendelijke gastheer.vrouw. Bijzonder lekker gegeten (locale produkten, erg goede kok). Goede adviezen om bij het zeer warme weer toch een leuke dag te hebben. Van harte aanbevolen.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel gezellig hotel

Bram,
    11-5-2015

Door voordeeluitjes een prima hotel. Het eten was voortreffelijk en de huisvrouw maakte er iedere dag weer iets moois van. Met pianomuziek van de man was het zeer gezellig bij het eten.

Op kerstavond was het hotek dicht en mochten wij alleen eten terwijl een koud buffet voor ons klaar stond Heel apart

Gereisd met partner in december 2014

echte romantiek, in een interessant kader

marianne,
    11-11-2012

Dit hotel doet zijn naam alle eer aan "romatik" hotel Linslerhof. Het is een heuse manège - annex hotel, in mooie romantische cottage stijl, in een rustiek kader. Toen wij het hotel begonnen te naderden, hadden wij even schrik omwille van de industrie waartussen je reed, maar daar merk je in het landgoed niets meer van. Het ligt in de bossen, en het domein is werkelijk grandioos: bos, weiden, wandelpaden, en paarden ... Er zijn verschillende gezellige restaurants, een wellness, een valkenkwekerij, en veel wandelroutes. De kamers zijn heel mooi, en van alle luxe voorzien, in een Laura Ashley stijl: heerlijk. Eten lekker, en veel... Het ontbijt verliep soms wat chaotisch, maar alles was er uiteindelijk toch, en het mooie Villeroy & Boch servies is al een plezier op zich om koffie uit te drinken.. De eigenares is overigens Brigitte Von Boch .. Dit hotel is echt een aanrader voor iedereen die van luxe, rust, paarden en romantiek houdt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

uitzonderlijk maar niet uitstekend

meersmanjm,
    2-11-2011

wanneer je op een zondagavond bij invallend duister aankomt, zoals wij, dan heb je pech. Hotelkamers zijn verspreid over diverse gebouwen. Niemand die één stap met je meegaat om je wegwijs te maken of een koffer te dragen. Het restaurant mag dan mooi zijn, maar is zondagavond gesloten. Na verzoek krijg je een lijstje met restaurants in de 'buurt'. Twee Italianen in Uberherrn (zes kilometer) komen inderdaad in aanmerking. Het volgende ligt in een buurgemeente, boven op een bergtop en amper te vinden. Bleek ook nog gesloten. De andere voorstellen zijn nog verder gelegen. Kortom: doe je boterhammetjes zelf mee.

Gebouwen en slaapkamers zijn ronduit prachtig. Toch vind je geen safe (terwijl men de kamers al poetste tijdens je ontbijt!) noch een reserve deken, noch reservekussens, noch een scheerspiegel. Defecte spot niet vervangen, matige handdoeken. Ontbijt redelijk.

De ruimte, de stilte, de koninklijke inrichting, het is echt uitzonderlijk. Maar voor de prijs kan meer op détails gelet.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heel fijn hotel