Wellness hotelWeer vandaag12°3°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Angels am Golfplatz voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Angels am Golfplatz in het Nederlands

Angels Am Golfplatz is het zusterhotel van het in Sankt Wendel gelegen Angels. Als golfer kun je beter aan de 27-holes golfbaan zitten. Een prachtig modern hotel met een hele goede service. Vriendelijk personeel, prettige bediening en een uitstekend ontbijt en diner. Vanaf het grote terras een prachtig uitzicht op 5 holes.

De 27 holes baan is gevarieerd en redelijk intensief door de hoogteverschillen. Uitstekende en uitdagende holes. Goed onderhouden greens. Prettig om te spelen en voldoende buggy's aanwezig. (aanrader)

Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angels am Golfplatz in St. Wendel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angels am Golfplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.