5,6

12 reviews over Camping Dr. Ernst Dadder in het Nederlands

nooit meer

van den bergh,
15-10-2018

de stad zelf,camping zelf niet onderhouden,sanitaire plaats proper maar leek meer op een bordeel,was in het voorjaar aan de moezel opeen camping hollandischer hof,die verdiende een 10,maar hier niet.eigenaars hier waren meer geintreseerd

in hun danscafe,o ja en voor af te wassen maar 2 afwasbakken.

Gereisd met partner in september 2018

Verrassend

Mark,
24-4-2018

Unieke ligging midden in het park in het centrum van de stad. Binnen enkele minuten wandel je door het groene park de binnenstad in. Vriendelijkheid is enorm en jet sanitair is uitzonderlijk netjes en luxe! Je kunt wel een drankje nuttigen op de camping maar helaas niets eten.

Gereisd met partner in april 2018

camping voor senioren

P
12-8-2015

Prima camping als je wat ouder bent en houdt van rust. 's Avonds disco voor 60+ en veel vaste gasten. De voorzieningen zijn prima en zeer schoon. Met kinderen zou ik nog even verder zoeken. Op loopafstand van Saarlouis, wat een leuk stadje is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Sanitair lijkt op dat van een hotel.

Joost Kerkvliet
9-8-2015

Erg keurige camping. Het sanitair is heel erg netjes. Als je je handen wast na het toiletbezoek denk je met de handzeep, tissue en verlichte spiegel dat je in een hotel bent. Wel vreemd dat er maar 3 douches zijn en dat het nooit druk is. Waarschijnlijk omdat driekwart vaste gast is en als kenteken SLS heeft en alleen in het weekend in de caravan slaapt. Vanaf de camping loop je via een bospaadje in 10 minuutjes naar het gezellige centrum. Veel lekkere en goede restaurantjes in de stad. Heerlijk 'Duits' gegeten en gedronken in ... Bier Akademie. Top uitvalsbasis om het Saarland te ontdekken.

Wel wordt er erg streng de middagrust gehandhaafd. Ik ben flink in discussie moeten gaan om om 13.30 met de auto van de camping af te kunnen. Deze ouderwetse regel zou wat ons betreft afgeschaft kunnen worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prachtig!

fam. Vissenberg
15-7-2015

Onverwacht goede camping! We waren met de fiets op reis en belanden toevallig in Saarlouis. De gastvrouw was erg vriendelijk, uitzonderlijk proper sanitair, goede wasmachine en droogkast, gezellige bbq ter plaatse en 's morgens een gedekte tafel voor ons vijfjes omdat we broodjes bestelden. Echt een aanrader als je op doorreis bent!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Onverwacht een leuke camping.

deni
15-8-2014

Het was niet de bedoeling naar deze camping te gaan.

Vriendelijke enthousiaste ontvangst.

Mooie grote plek aan het begin van de camping, vlakbij het prima sanitair gebouw.

Met de fiets ben je snel via het Vauban eiland in het gezellige stadje Saarlouis.

's ochtends broodjes service is ook leuk.

Internet is gratis en snel, prima.

In zijn geheel een top camping.

Een aanrader om het Saarland te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2014

Wauw!

annetwiemers
12-8-2014

Wat een nette camping. Veel Nederlanders, voornamelijk oudere echtparen.

Mooi (vernieuwd) sanitair en goede kampeerplekken. Voor trekkers in kleine tentjes is er zelfs een overdekt stukje (betonnen overkapping met op de grond zand en kunstgras) waar je tent droog kan staan!

In het vestingstadje vele eetgelegenheden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Aangename verrassing

Bertusv
17-8-2013

Stadscamping bij Saarlouis, s'morgens verse broodjes, grote plekken, weinig te doen voor oudere kinderen.

Sanitair modern en goed verzorgd.

Naast stadspark

Gereisd met partner in juni 2013

zeer goede stadscamping

H.Vogelezang
5-9-2012

De stadscamping licht vlakbij de autosnelwegen, centrum en een groot winkelcentrum. De nieuwe eigenaar is zeer vriendelijk en verzorgd tegen een vergoeding het ontbijt voor u. Saarlois is een prima stadje met veel horeca. Fietsen langs de Saar gaat prima. Voor kinderen er een kleine speeltuin aanwezig. Zwemmen kan in het stadszwembad dat op enkele min lopen van de camping ligt. Kortom een camping die een bezoekje verdiend.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima camping

H.Vogelezang
27-8-2012

Camping is gelegen naast het stadpark in Saarlois. Binnen 5 min bent u in het gezellige centrum met veel goede restaurants. De camping is goed verzorgd en de eigenaar is vriendelijke en behulpzaam . Jammer dat er maar weining kort kampeerders waren. Het sanitair was een 10 met griffel.

Gezellig dans cafe op camping maar daar had je geen last van.

Zeker een plaats waar we nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dr. Ernst Dadder in Saarlouis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dr. Ernst Dadder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.