Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Posthof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Hotel Posthof in het Nederlands

2008

Goed hotel, midden in de stad bij het uitgaanscentrum. Kamers niet groot maar wel voldoende, sauna mooi en net nieuw. Bediening is twee ledig. Over het algemeen goed, alleen een van de mannen (dacht de man van de eigenaresse) is erg onvriendelijk. Een lachje kan er maar met moeite af. Hij kijkt gewoon langs je heen. Verder leuk hotel in een leuk stadje, wel veel industrie in de omgeving en veel bedelaars op straat. Uitzicht uit mijn kamer was slecht, op de parkeerplaats van het postkantoor met allemaal gele DHL auto's en al vroeg bedrijvigheid. Was hier zakelijk, zou hier niet voor vakantie naar toe gaan.

Gereisd alleenreizend in april 2008

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Posthof in Saarlouis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Posthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.