Saarlouis

Reviews over Saarlouis

Verrassend

Mark,
    24-4-2018

Unieke ligging midden in het park in het centrum van de stad. Binnen enkele minuten wandel je door het groene park de binnenstad in. Vriendelijkheid is enorm en jet sanitair is uitzonderlijk netjes en luxe! Je kunt wel een drankje nuttigen op de camping maar helaas niets eten.

Gereisd met partner in april 2018

camping voor senioren

P,
    12-8-2015

Prima camping als je wat ouder bent en houdt van rust. 's Avonds disco voor 60+ en veel vaste gasten. De voorzieningen zijn prima en zeer schoon. Met kinderen zou ik nog even verder zoeken. Op loopafstand van Saarlouis, wat een leuk stadje is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Sanitair lijkt op dat van een hotel.

Joost Kerkvliet,
    9-8-2015

Erg keurige camping. Het sanitair is heel erg netjes. Als je je handen wast na het toiletbezoek denk je met de handzeep, tissue en verlichte spiegel dat je in een hotel bent. Wel vreemd dat er maar 3 douches zijn en dat het nooit druk is. Waarschijnlijk omdat driekwart vaste gast is en als kenteken SLS heeft en alleen in het weekend in de caravan slaapt. Vanaf de camping loop je via een bospaadje in 10 minuutjes naar het gezellige centrum. Veel lekkere en goede restaurantjes in de stad. Heerlijk 'Duits' gegeten en gedronken in ... Bier Akademie. Top uitvalsbasis om het Saarland te ontdekken.

Wel wordt er erg streng de middagrust gehandhaafd. Ik ben flink in discussie moeten gaan om om 13.30 met de auto van de camping af te kunnen. Deze ouderwetse regel zou wat ons betreft afgeschaft kunnen worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prachtig!

fam. Vissenberg,
    15-7-2015

Onverwacht goede camping! We waren met de fiets op reis en belanden toevallig in Saarlouis. De gastvrouw was erg vriendelijk, uitzonderlijk proper sanitair, goede wasmachine en droogkast, gezellige bbq ter plaatse en 's morgens een gedekte tafel voor ons vijfjes omdat we broodjes bestelden. Echt een aanrader als je op doorreis bent!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Onverwacht een leuke camping.

deni,
    15-8-2014

Het was niet de bedoeling naar deze camping te gaan.

Vriendelijke enthousiaste ontvangst.

Mooie grote plek aan het begin van de camping, vlakbij het prima sanitair gebouw.

Met de fiets ben je snel via het Vauban eiland in het gezellige stadje Saarlouis.

's ochtends broodjes service is ook leuk.

Internet is gratis en snel, prima.

In zijn geheel een top camping.

Een aanrader om het Saarland te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2014
Saarlouis scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews