Hotel Kirchberg garni

We hebben een aantal aanbieders voor Kirchberg garni voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kirchberg garni

Gemütlicher aufenthalt

Paar
8-10-2009

Das Hotel hat eine schöne atmosphäre, das essen war sehr gut. Die bedienung war sehr freundlich. Die Zimmer sind sauber und sehr ordentlich.

Das einzige was ein nachteil ist, ist die lage vom Hotel, Ausschlafen ist leider über der woche nicht möglich, das gegenüber eine schule ist, auch ist es schade das es sehr abgelegen ist. Das Hotel ist sehr empfehlenswert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirchberg garni in Saarbrucken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirchberg garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kirchberg garni scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.