8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Victor's Residenz Rodenhof voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Best Western Victor's Residenz Rodenhof in het Nederlands

Genoten!

I. Kamphuis
22-8-2018

Prima hotel met lekker eten en Saarland card is leuke extra !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

E. Breukelman
24-7-2018

Een goed hotel met vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en diner, heerlijk zwembad en een kaart voor gratis met de bus naar Saarbrücken. Door het warme weer hebben we in de tuin gedineerd en we hadden een grillavond. Het is een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

W. Eussen
29-9-2017

Gelegen in een rustige buitenwijk van Saarbrucken

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijk

Herma van Holland
15-2-2017

pluspunt: zeer vriendelijk personeel 2 mensen wil ik toch noemen Dennis en
Biena. Zij deden er van alles aan om het de gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken
Mijn complimenten voor deze 2.

minpunt: wij waren op oudejaarsavond niet helemaal fit. I.p.v naar de stad te gaan bleven wij in het hotel Deze is compleet uitgestorven op oudejaarsavond

Gereisd Met vrienden in december 2016

nooit meer

eef
8-8-2016

we kwamen met warmte aan. Er bleek geen airco in het hotel en op de kamers te zijn. de kamers zijn ruim en redelijk. Badkamer is prima. De familie kamer die wij hadden had een tweede verdieping. gelukkig hadden we een balkonnetje zodat je daar even kon zitten met de warmte. Een tegenvaller was dat de kinderen een slaapbank hadden. Deze was vreselijk en vies, vooral voor een 17jarige die zo groot is als een volwassenen. Er ligt alleen een dus laagjes schuim op en is erg hard. We hadden halfpension geboekt. Helaas geen buffet, 3 gangen menu stond alvast met alleen een keuze uit het hoofd gerecht. Keuze was beperkt met veel sla, dit was niet altijd even vers. Voor kinderen geen keuze. Bediening was vriendelijk op een andere man na, deze was niet echt flexibel en ontspannen. Ontbijt was netjes. Bij het zwembad was lekker rustig en heerlijk. Hotel ligt buiten centrum, wij namen de bus naar Saarbrucken dit ging goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Fijn hotel, niet ver van centrum.

R. Weinmesser
4-7-2016

Erg goed eten in restaurant. Goed ontbijt. Erg vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2016

Goed hotel met ruime kamers en fijn personeel.

Theo26252
17-1-2016

parkeergarage onder hotel. Hadden fietsen bij om door de stad en langs de Saar te fietsen. Prima manier van vervoer in een leuke en ontspannen omgeving. Even een klimmetje terug uit de stad naar het hotel dat 1,5 km uit het centrum ligt.

Gereisd Met partner in juli 2015

Rustig, netjes

Patricia
4-9-2015

Hotel was goed, prijs/ kwaliteit klopte. Afstand naar centrum 20 minuten lopen, was goed te doen. Wij hoopten op een mooie omgeving vlakbij en dat viel erg tegen. Er is genoeg cultuur ( waar wij niet van houden). Het verkeer staat overal vast, echt een puinhoop! Wel een heel groot centrum, met veel winkels en eetgelegenheden. Ga niet met auto, je bent te voet overal sneller. Aangezien wij ook wilden wandelen, zat je daar dus op verkeerde plek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Rustig gelegen, Duitse gemutlichkeit

M
12-10-2014

Gelegen in een woonwijk, maar erg rustig. Dus ook niets te beleven in de omgeving. Welkomst drankje aan de receptie. Kamer groot genoeg. Sanitair ruimte rook erg muf en is klein. Eten in het restaurant is echt Duits, goed en voldoende met uitstekende service. Uitchecken is zoals bij bijna elk hotel; traag en factuur was niet op de goede naam opgesteld. Parkeren: betaald in garage en buiten op straat gratis, maar kan veilig.

Gereisd Zakelijk in oktober 2014
2008

Restaurant (*** Michelin) is super

Rene
1-4-2008

Restaurant (* Michelin) is super. Erg duur maar alles klopt hier. Restaurant staat los van het hotel.

Service in hotel was slecht. Afspraken werden niet nagekomen. Ondanks twee klachten en deze ook schriftelijk afgegeven werd er niets mee gedaan. Hotel komt erg zakelijk en commercieel over. Volgende keer kiezen we een ander hotel en reserveren we restauarnt apart. (wel paar maanden vooraf boeken)

Gereisd Met partner in april 2008

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Victor's Residenz Rodenhof in Saarbrucken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Victor's Residenz Rodenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.