Camping Am Spicherer Berg

2 reviews over Camping Am Spicherer Berg in het Nederlands

Handig als doorreiscamping

531956
15-6-2014

Deze camping in mei bezocht als doorreiscamping naar Italië. Vriendelijke ontvangst, grote plekken, netjes en verzorgd. Sanitair was schoon maar rook vreemd. Restaurant is kleine ruimte met cafetaria achtige inrichting en kleine maaltijden. Wij zijn de stad ingegaan. Op 5 autominuten van de camping zit een Mc Donald en Bierstube en andere gelegenheden.

Ik zou deze camping de volgende keer zo weer bezoeken. Ik snap niet waarom deze camping niet als camping langs de snelweg genoemd wordt want hij ligt er heel dicht bij.

mooie nette camping

harold en maartje
10-2-2010

mooie camping erg nette gratis sanitair ,wel erg strenge security !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Spicherer Berg in Saarbrucken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Spicherer Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Spicherer Berg scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.